ابراز همدردی بازیکن افسانه‌ای تیم ملی آلمان با مردم ایران+عکس

توماس هسلر بازیکن افسانه‌ای اسبق تیم ملی فوتبال آلمان، در پی وقوع سیل‌های اخیر در کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با مردم ایران ابراز همدردی کرد.

هسلربه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها باعث به وجود آمدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان از جمله گلستان و شیراز شد؛ شدت سیل به گونه‌ای بود که بسیاری از روستاها دچار آبگرفتگی شدند. در پی این حادثه دستور تخلیه روستاهای در معرض سیلاب، از جمله روستاهای شهرستان آق‌قلای استان گلستان صادر شد و هم‌اکنون با گذشت چند روز کماکان  عملیات امدادرسانی ادامه دارد.

ابعاد این سیل در سطح بین المللی نیز بازخورد داشت؛ توماس هسلر بازیکن افسانه‌ای تیم ملی فوتبال آلمان در سالیان گذشته، در پی این حادثه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با مردم کشورمان ابراز همدردی کرد.

در ادامه متن و تصویر  پست اینستاگرامی هسلر را مشاهده می‌کنید.

" دوستان عزیز ایرانی من؛ به تازگی خبر سیل در کشور شما را شنیدم، من درک می‌کنم که چه اتفاقی در کشور شما رخ داد. سال‌ها پیش به عنوان مربی فوتبال در ایران فعالیت کردم. افتخار آشنایی با مردم مهربان زیادی را داشتم؛ فرهنگ شما را دوست دارم و برای آن احترام قائلم. امیدوارم به زودی وضعیت بهتر شود. خداوند ایران را حفظ کند. "

ابراز همدردی بازیکن افسانه‌ای تیم ملی آلمان با مردم ایران در پی وقوع سیل‌های اخیر +عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
مرسی بازیکن محبوب ازابراز همدردیتون چناب اقای توماس هسلرجهت یاداوری اقای پورعلی گنجی ادب داشته باش حرمت خودت رانگه داراینجاایران است ایران یعنی مرگ برامریکا ایران
آخرین اخبار