۱۰ میلیارد تومان خسارت به تاسیسات آب روستایی کرمانشاه وارد شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت : بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب در شهرستان‌های غربی استان، ۱۰ میلیارد تومان خسارت به تاسیسات آب روستایی وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرامرز شوهانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت : به دنبال این بارش‌ها و وقوع سیلاب به تاسیسات و شبکه‌های آبرسانی ۵۰ روستای استان خسارت شدیدی وارد شد و این تاسیسات از مدار بهره برداری خارج شدند.

وی گفت : با تلاش و پیگیری‌های انجام شده شبکه آبرسانی ۲۰ روستا در مدار بهره برداری قرار گرفته و برای ۳۰ روستای دیگر نیز به صورت آبرسانی سیار تامین آب انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: اکنون تمام امکانات و تجهیزات لازم در محل آماده و در صورت فروکش کردن سیلاب در مسیل‌ها و رودخانه‌ها عملیات ترمیم و بازسازی خطوط انتقال آب این روستا‌ها آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شبکه آبرسانی آن‌ها وارد مدار بهره برداری می‌گردد.

شوهانی افزود: با توجه به گزارش‌های دریافتی از مراکز بهداشت شهرستان‌های تابعه و با توجه به بازدید‌های انجام شده از سامانه‌های آبرسانی روستایی و نیز انجام کدورت سنجی، کلرسنجی و نمونه برداری باکتریولوژیکی مشکل خاصی در بحث سلامت آب گزارش و مشاهده نشده است.

 

 

انتهای پیام/د

۵۰ روستای استان خسارت شدیدی وارد شد

 

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار