در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

همه فکر می کنند که من مازندرانی هستم/ همکاری با اکبر عبدی مثل کلاس بازیگری است

رفیعی گفت: من به اندازه ای در ایفای لهجه مازندرانی موفق بودم که همه فکر می کنند اهل این استان هستم.

همه فکر می کنند من اصالتا مازندرانی هستم/ اکبر عبدی شخصیت بی نظیری داردحسین رفیعی بازیگر سریال نوروزی «شش قهرمان و نصفی» که هر شب از شبکه پنج پخش می شود، در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وقتی بازی در این سریال به من پیشنهاد شد به خاطر لهجه مازندرانی که داشت از آن استقبال کردم، چراکه پیش از این در کارهایی که لهجه شمالی داشتم بازخورد خوبی گرفتم. در بسیاری از مواقع دوستان و همکاران من تصور می کنند که من اصالتا مازندرانی هستم و این درصورتی است که من تهران به دنیا آمدم و اصالتم به اراک می رسد.

وی در ادامه بیان کرد: سال 83 به همراه مجید صالحی در یک سریال با لهجه و گویش شمالی بازی کردم، و پس از آن، صدا و سیمای مرکز مازندران از من دعوت به همکاری کرد و من مدتی را در این مرکز به فعالیت پرداختم.

رفیعی افزود: من تمام تلاش خود را کردم این لهجه را تقلید کنم، نه اینکه ادای کسی را در بیاورم. همیشه سعی‌ام بر این بوده که خودم باشم تا نقش به دل مخاطب بنشیند. حتی در همین سریال هم وقتی در بازار مشغول کار بودیم اکثر محلی های آنجا با من به گویش خودشان حرف می زدند و احساس صمیمیت و راحتی می کردند.

وی درباره سریال نوروزی این شب‌های شبکه پنج و همچنین سختی‌های تولید آن بیان کرد: ما حدود سه ماه در محمودآباد و شهرهای دیگر مازندران مشغول تصویربرداری بودیم. واقعا به دلیل تعداد بالای بازیگران این مجموعه کار سختی را برای هماهنگ کردن گروه داشتیم. پیام حنفی برنامه‌ریز این سریال خیلی تلاش کرد تا مشکلی در روند تولید کار به وجود نیاید و همه بازیگران بتوانند در کمال آرامش به کارشان بپردازند.

رفیعی با ابزار خرسندی از همبازی شدن با دوستان خود گفت: امیر غفارمنش، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر و شهرام قائدی از رفقای من در این مجموعه هستند که من کار خودم را با آن ها شروع کردم و با هم به دنیای بازیگری وارد شدیم. بسیاری از این بازیگران در «ساعت خوش» در کنار من بودند و همه خاطرات خوشی را از آن روزها داریم.

وی همچنین درباره همبازی شدن با اکبر عبدی تصریح کرد: واقعا اکبر عبدی شخصیت بی‌نظیری دارد و کار کردن کنار او یک کلاس بازیگری به حساب می‌آید. اکبر عبدی همچنان با این سن و سال انرژی مثال زدنی دارد و هر کسی که در کنار او قرار می گیرد این روحیه به او انتقال می شود.

رفیعی در پایان گفت: در اواسط خرداد و پس از پایان ماه مبارک رمضان هم سریال «محرمانه» از شبکه سه پخش خواهد شد که من در این سریال نیز در نقش متفاوتی ظاهر شدم. من اعتقاد دارم کارگر مردم هستم و قیمت و ارزش ما را مخاطبان تلویزیون تعیین می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار