آسیب دیدگی ۱۴۷ نفر در ۲۲ حادثه استان اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آسیب دیدگی ۱۴۷ نفر در ۲۲ حادثه استان اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۲ مورد حادثه به هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد: ۹ مورد از این حوادث جاده‌ای و شهری، دو مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد ریزش آوار، سه مورد حوادث کوهستان و هفت مورد خدمات حضوری بوده است.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر ۱۴۷ نفر آسیب دیدند، افزود: سه نفر در حوادث شهری و ۳۶ نفر خدمات حضوری، دو نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و سه نفر در حوادث کوهستان خدمات دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان مجموع کل نجات یافتگان حوادث ۲۴ ساعت اخیر را ۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل و دو نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی کل افراد اسکان یافته در استان اصفهان را ۳۵ نفر اعلام کرد وگفت: تعداد ۳۵ نفر از این افراد به صورت حضوری درمحل‌های اسکان هلال احمر حضور یافته‌اند.

مومنی در موردعملیات امداد هوایی جمعیت هلال‌احمراصفهان تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده ۲۴ تیم و تعداد نیرو‌های عملیاتی ۶۶ نفر و مجموع کل آمبولانس اعزام شده ۱۷ دستگاه ودو مورد عملیات رهاسازی گزارش شده است. 

 
انتهای پیام/م 
 

آخرین وضعیت امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به آسیب دیدگان

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.