عامل تغییر رشته کنکور در همدان دستگیر شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از دستگیری عامل تغییر رشته کنکور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: یک زن جوان با در دست داشتن مرجوعه قضایی و مراجعه به پلیس فتا از ایجاد تغییرات رشته تحصیلی خود در کنکور خبر می‌دهد.

او افزود: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی  کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که متهم با ورود به صفحه انتخاب رشته شاکی ، تابعیت این زن را به افغانستانی و مرکز آزمون را از کبودراهنگ به گل تپه تغییر داده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: ایجاد این تغییرات موجب مجاز نشدن این زن برای ادامه تحصیل در رشته تربیت معلم شد.

سرهنگ سرخوش نهاد بیان کرد: با بررسی‌های فنی عامل دستکاری در رشته انتخابی دستگیر و پس از مواجهه با شاکیه مشخص شد که متهم همسر سابق شاکیه است.

او گفت: متهم با در داشتن اطلاعات شناسنامه‌ای و سرقت اطلاعات کاربری همسر سابق با انگیزه انتقام جویی وارد سامانه شده و رشته و تابعیت این زن را تغییر داده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: با پیگیری پلیس فتا و ارسال مستندات شکایت این داوطلب به هیات رسیدگی به تخلف‌های سازمان سنجش ، این زن در رشته انتخابی مجاز و مشغول به تحصیل شد.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: بسیاری از پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا به علت آگاهی نداشتن افراد و کاربران درباره ضرورت نگهداری و حراست از اطلاعات شخصی تشکیل شده است.

او تاکید کرد: شهروندان باید بدانند که افراد سودجو و فرصت طلب از هر گونه اطلاعات شخصی به دست آمده سوء استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ا

 عامل دستکاری در رشته انتخابی دستگیر شد

منبع ایرنا

برچسب ها: ملایر ، برف و باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار