حوادث طبیعی جایی برای همدلی و مهربانی یا خودنمایی و عقده‌گشایی سیاسی +تصاویر

در این مطلب به مقایسه رفتار افرادی که بدون هیچ چشم داشتی به مردم سیل‌زده کمک کردند و رفتار برخی افراد خودنما و سیاست‌زده پرداخته شده است.

سیلبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها باعث به وجود آمدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان از جمله گلستان و شیراز شد؛ شدت سیل به گونه‌ای بود که بسیاری از روستاها دچار آبگرفتگی شدند. در پی این حادثه دستور تخلیه روستاهای در معرض سیلاب، از جمله روستاهای شهرستان آق‌قلای استان گلستان صادر شد و هم‌اکنون با گذشت چند روز کماکان  عملیات امدادرسانی ادامه دارد.

در این بین متاسفانه برخی افراد مشهور و به قول معروف "سلبریتی" که بعضا از حداقل سواد رسانه‌ای نیز بی‌بهره‌اند با برخی اظهارنظرهای عجیب نمک بر زخم مردم سیل‌زده پاشیدند؛ از مسیح علینژاد گرفته که انتظار دارد صندوق صدقه کمیته امداد به هنگام سیل از جای خود حرکت کند تا از آسیب دیدن در امان بماند تا پورعلی‌گنجی‌ها و مهرداد میناوندها که دلیل جاری شدن سیل در برخی شهرهای کشورمان را سر دادن شعار مرگ بر آمریکا توسط مردم دانستند.


بیشتر بخوانید: چهارشنبه‌های گلی| پیام ویژه جهادی‌ها برای مسیح علینژاد +فیلم


اما اگر از اظهارات عجیب و غریب این دسته سلبریتی‌ها بگذریم و اخبار و تصاویر مرتبط با سیل‌های اخیر را دنبال کنیم، دنیایی از محبت و همدلی را بین مردم با یکدیگر و مردم با امدادگران و کمک کنندگان ( اعم از دولتی و جهادی و نظامی و...) شاهد خواهیم بود. در ادامه برای تقریب ذهن تصویری از یک نمونه مهر و محبتی مثال زدنی را مشاهده می‌کنید؛ تصویری از عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر که در حال کمک‌رسانی و نظافت خانه سیل‌زده مادر شهید ربیعی در روستای رکنکلای سیمرغ است.

سیل

حضور و کمک شایان نیروهای مسلح در مناطق آسیب دیده‌ ناشی از وقوع سیل که در لبیک به فرمان حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) مبنی بر گسیل امکانات بیشتر نیروهای مسلح به مناطق سیل‌زده  انجام پذیرفت، تصاویری زیبا و ماندگار از همدلی و همراهی مردم این مناطق با نظامیان جهادگر را به نمایش گذاشت. قطعا این پیوند و رابطه صمیمانه مردم کشور ما در مواقع مختلف، از مهم‌ترین علل ناکامی دشمنان در تمامی عرصه‌ها در تقابل با انقلاب اسلامی ایران است.

در ادامه تصویری را مشاهده می‌کنید که در آن اوج اقتدار نیروهای مسلح ما به نمایش گذاشته شده است؛ آری، نیروهای نظامی ما اقتدار خود را در خدمت به مردم می‌بینند و این بزرگترین سرمایه برای نیروهای مسلح کشورمان است.

و چه خوش قریحه بود آن کاربری که ذیل این تصویر نوشت: سلبریتی من این فرد ارتشی هست...

سیل

انتهای پیام/

برچسب ها: سیل ، جذاب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار