کشف پارچه قاچاق در سیب وسوران

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان"سیب و سوران" یک دستگاه وانت حامل ۳ میلیارد و ۵۰۰ ریال پارچه قاچاق قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و توقیف شد.

کشف پارچه قاچاق در سیب وسورانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: صبح روز گذشته یکی از تیم‌های گشت پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های فرعی حاشیه شهر به یک دستگاه خودرو تویوتا که با سرعت بالا در حرکت بود مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست، متواری شد که ماموران انتظامی پس از طی مسافتی خودرو را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: تیم گشت پلیس آگاهی ضمن دستگیری راننده در بازرسی از این خودرو ۳ هزار و ۱۵۰ متر پارچه قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: خودرو تویوتا توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز از مردم خواست درصورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/ع

کشف پارچه قاچاق در سیب وسوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار