کاهش ۲ درصدی ورودی و خروجی وسایل نقلیه در جاده‌های استان اصفهان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت:درصد تغییرات ورودی و خروجی وسایل نقلیه نیز از ابتدای طرح نوروزی تا هفتمین روز از سال جاری و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش 2 درصدی همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان  مرضیه فراست  با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی اظهار داشت: با توجه به بررسی اخیر دستگاه‌های تردد شمار، آمار کلی تردد وسایل نقلیه از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان حدود ۱۳ میلیون و ۹۸۹ هزار به ثبت رسیده است.

وی افزود: درصد تغییرات ورودی و خروجی وسایل نقلیه نیز از ابتدای طرح تا هفتمین روز از سال جاری و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش ۲ درصدی همراه بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان درباره تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی استان بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی استان در سال گذشته با تعداد حدود ۲ میلیون و ۶۲۴ هزار به ثبت رسید و این در حالی است که این تعداد در سال جاری به حدود ۲ میلیون و ۵۷۷ هزار کاهش یافت. 

 
وی پیرامون بیشترین تردد ساعتی در محور‌های استان تصریح کرد: آزادراه‌های اصفهان به زرین شهر و بالعکس، کاشان به قم، مورچه‌خورت به اصفهان، نطنز به کاشان، شهرضا به اصفهان و بالعکس، قم به کاشان و همچنین آزادراه اصفهان به شاهین‌شهر محور‌های با بیشترین تعداد متوسط تردد ساعتی در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

فراست تصریح کرد: هم اکنون تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان اصفهان به صورت ایمن و روان در جریان است و شاهد هیچگونه مشکلی در محور‌ها نیستیم. 
 
انتهای پیام/م 
 

آخرین وضعیت راههای استان اصفهان

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.