دستگیری عاملان جنایت مسلحانه در مقابل بخشداری "ساربوک"

در عملیاتی ضربتی عاملان قتل جوان ۲۸ ساله در مقابل بخشداری شهر ساربوک شهرستان قصرقند توسط پلیس آگاهی چابهار دستگیر شدند.

دستگیری عاملان جنایت مسلحانه در مقابل بخشداری سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی قتل مردی ۲۸ ساله توسط ۲ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ در بیست و سوم بهمن ماه سال جاری در مقابل بخشداری شهر ساربوک از توابع شهرستان قصرقند، تیم‌های پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهمان را که دو جوان ۲۲ و ۳۴ ساله اند را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص زندگی مخفیانه آن‌ها در شهر چابهار بدست آمد.

وی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از شناسایی مخفیگاه آنان در خیابان سوسنگرد منطقه گلشهر شهر چابهار محل را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و با هماهنگی‌های قضائی در اقدامی ضربتی ساعت هشت شب گذشته آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهمان که یکی از آن‌ها فردی شرور و دارای چندین فقره سابقه کیفری است در بازجوئی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی به قتل در شهر ساربوک در پی اختلافات قبلی با مقتول اعتراف و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار