مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان عنوان کرد؛

افزایش سرمایه گذاری در منطقه اقتصادی سلفچگان /منطقه ویژه سلفچگان به راه آهن سراسری متصل می شود

طباطبایی گفت:۷۰درصد عملیات زیر سازی این طرح نیز انجام شده است و با اتصال منطقه ویژه به راه آهن سراسری کشور حمل و نقل بار ارزان‌تر و ایمن‌تر خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛طباطبایی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ما با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۲۱واحد در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان فعال است، از جذب ۱۵سرمایه گذار جدید در این منطقه خبر داد.

طباطبایی عنوان کرد: یک تولیدکننده بزرگ خودرو از کشور ایتالیا نیز دیگر سرمایه گذاری است که قرار است تولید خودروی فیات را در این منطقه آغاز کند،بزرگترین واحد تولید لوازم بهداشتی و آرایشی خاورمیانه از جمله این سرمایه گذاری‌ها است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بیان کرد: خودروی سواری هیوندای روسی نیز دیگر خودرویی است که توسط یکی دیگر از سرمایه گذاران قرار است در این منطقه تولید شود.

وی اشتیاق سرمایه گذاران را برای فعالیت در این منطقه به جهت مزایای متعدد آن مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: به همین جهت ساخت فاز سوم این منطقه به مساحت ۱۱۰۰هکتار در حال آماده سازی است که به محض باز گشایی معابر زمین‌های این فاز به سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.

طباطبایی از اتصال منطقه ویژه به راه آهن سراسری هم خبر داد و گفت: ۷۰درصد عملیات زیر سازی این طرح نیز انجام شده است،
 این طرح دارای ردیف بودجه در قانون بودجه سال۹۸کشور شده است و انتظار می‌رود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

طباطبایی افزود: با اتصال منطقه ویژه به راه آهن سراسری کشور حمل و نقل بار ارزان‌تر و ایمن‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

افزایش سرمایه گذاری در منطقه اقتصادی سلفچگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.