رایگانی خبر داد؛

جریمه ۴۰ میلیونی یک برند پوشاک خارجی برای تبلیغات کاذب/پلمب ۱۱ رستوران در جاده چالوس به دلیل استفاده از مواد غذایی فاسد و سرو مشروبات الکلی

سخنگوی سازمان تعزیرات کل کشور از پلمب ۱۱ رستوران در جاده چالوس به دلیل استفاده از مواد غذایی فاسد و سرو مشروبات الکلی برای مشتریان خود خبر داد.

جریمه ۴۰ میلیونی یک برند پوشاک خارجی برای تبلیغات کاذب/پلمب ۱۱ رستوران در جاده چالوس به دلیل استفاده از مواد غذایی فاسد و سرو مشروبات الکلیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات کل کشور درباره اقدامات این سازمان در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی این سازمان تعداد ۱۱ رستوران در جاده چالوس پلمب گردیده است.

رایگانی اضافه کرد: در بازرسی‌های ما از این رستوران‌ها زیتون، ماست و خیارشور را در فضا و بسته‌بندی غیربهداشتی به مشتریان خود عرضه می‌کردند.

سخنگوی سازمان تعزیرات کل کشور با اشاره به کشف، ضبط و معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد از این ۱۱ رستوران بیان داشت: البته بیشتر این مواد گوشت‌هایی بودند که علیرغم شرایط نامطلوب نگهداری، فاسد هم شده بودند.

وی اظهارداشت: علاوه بر کشف، ضبط و معدوم سازی مواد غذایی فاسد شده، بعضی از این رستوران‌ها اقدام به فروش و سرو مشروبات الکی در رستوران خود می‌کردند که با هوشیاری گشت‌های تعزیرات و با همکاری شبکه بهداشتی استان البرز این مشروبات، کشف و ضبط گردید که رسیدگی به این موضوع را در اختیار محاکم قضایی قرار دادیم.

رایگانی گفت: مشکل عمده این ۱۱ رستوران رعایت نکردن مسائل بهداشتی بود که با توجه به حجم گسترده‌ای از تخلفات تا پایان تعطیلات هم پلمب می‌مانند تا به تخلفات آن‌ها رسیدگی شود.

وی با اشاره به جریمه ۴۰ میلیونی یک برند پوشال خارجی گفت: این پرونده در مورد یک برند پوشاک خارجی است که خصوصاً در آزادراه قزوین-کرج اقدام به تبلیغات بسیار گسترده کرده بود.

وی افزود: در تبلیغات این برند پوشاک تخفیف‌هایی با اعداد و ارقام نجومی آمده بود که با پیگیری سازمان تعزیرات متوجه شدیم که این اعداد و تخفیفات عملاً وجود خارجی نداشته است و صرفاً جهت جذب مشتری با تبلیغات متقلبانه بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات کل کشور با بیان اینکه این پرونده به شعبه رسیدگی کننده ارسال شد، گفت: شعبه رسیدگی کننده، این برند پوشاک را ملزم به جمع‌آوری تبلیغات خود به خصوص از سطح آزادراه قزوین-کرج به دلیل تبلیغات کاذب کرد چرا که عملاً این تبلیغات وجود خارجی نداشته است.

رایگانی در پایان گفت: بعد از محرز شدن تخلفات این برند خارجی، شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، برند فوق را ۴۰ میلیون تومان جریمه کرد و پرونده آن نیز مختومه گردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار