سامانه بارشی در راه است / مردم هشدارهای لازم را از مراجع ذی صلاح دریافت کنند / تمهیدات لازم برای جلوگیری از از حوادث احتمالی اندیشیده شده است

استاندار ایلام از آمادگی دستگاه های استان و مدیریت بحران برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی ها در روزهای آینده خبرداد.

سامانه بارشی در راه است / مردم هشدارهای لازم را از مراجع ذی صلاح دریافت کنند / تمهیدات لازم برای جلوگیری از از حوادث احتمالی اندیشیده شده استقاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : همه تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی ها در روزهای آینده در این استان اندیشیده شده است.

وی افزود : به این منظور نشست مدیریت بحران با حضور همه دستگاه های خدماتی ، اورژنس ،هلال احمر و سایر دستگاه های عضو تشکیل شده و همه دستگاه ها آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی را دارند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه تمام اعضای عضو ستاد بحران و مدیران در استان حضور دارند ، اعلام کرد : فرمانداران در صف اول بحران حضوردارند و پاسخو مردم استان هستند.

سامانه نسبتا قوی بارشی اواخر امروز وارد استان میشود

ساسان رستمی کارشناس پیش بینی مرکز هواشناسی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از ورود سامانه بارشی نسبتا قوی از اواخر امروز شنبه 10 فروردین ماه به استان خبر داد و گفت : این سامانه تا روز سه شنبه در سطح استان فعال است .

وی اوج فعالیت این سامانه را روز یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ فروردین در سطح استان دانست و گفت:: با توجه به پتانسیل این سامانه پرقدرت بارشی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، افزایش سرعت باد، رگبار شدید باران و رعد و برق، و در نواحی مستعد احتمال بارش برف وجود دارد.

وی در ادامه تاکید کرد : با توجه به اینکه این سامانه با وزش باد شدید همراه است احتمال سیلابی شدن مسیرهای شهری و روستایی ، خسارت به زیرساخت های شهری ، آبگرفتگی های گسترده در مناطق شهری و روستایی و طغیان رودخانه ها وجود دارد که انتظار میرود مردم و مسئولان تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی اتخاذ شود.

مردم هشدارهای لازم را از مراجع ذی صلاح دریافت کنند

سعید کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از آمادگی کامل دستگاه ها و اعضای ستاد بحران برای مقابله با حوادث احتمالی خبر داد و از مردم استان خواست : هشدارها و اطلاعیه‌های لازم در این زمینه را فقط از مراجع ذی‌صلاح و صدا و سیما و رسانه‌های رسمی دریافت کنند.

کریمیان به افزایش حجم آب پشت سدهای استان اشاره کرد و افزود : تمهیدات لازم با همکاری آب منطقه ای اندیشیده شده  و نگرانی خاصی درباره سدهای استان از جمله سد سیمره ، در آستانه بارش‌های جدید وجود ندارد.

انتهای پیام/ه

سامانه بارشی در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.