مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: ۲ موضوع مهم یعنی بازگشایی مسیل‌های جدید و ایمن سازی روستا‌ها با تمهیدات ستاد مدیریت بحران استان خوزستان در حال انجام است.

کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت:  ۲ موضوع مهم یعنی بازگشایی مسیل‌های جدید و ایمن سازی روستا‌ها با تمهیدات ستاد مدیریت بحران استان خوزستان در حال انجام است.

وی با بیان این که به منظور پایین آوردن دبی ورودی آب کرخه در مقطع شهرستان سوسنگرد مسیل‌های پخش سیلاب در این شهرستان بازگشایی می‌شوند ادامه داد:
اغلب مسیل‌هایی که از قدیم کار پخش سیلاب در سوسنگرد را انجام می‌دادند در حال بازگشایی هستند همچنین یک مسیل نیز امروز در پایین سوسنگرد و در قسمت رودخانه هوفل بخش سبحانیه بازگشایی می‌شود.

حاجی زاده با بیان اینکه تاکنون مشکلی در سوسنگرد نداشته ایم، گفت: با توجه به بارش‌های ۲ روز آینده و نهایی شدن تراز کرخه به منظور مدیریت و کنترل وضعیت مجبوریم دور روستا‌ها را با خاکریزی و احداث دایک ایمن سازی کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: امروز امکانات و تجهیزات لازم در روستای سبحانیه سوسنگرد مستقر شده و دایک احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برای جلوگیری از پس زدگی فاضلاب مکلف به اعزام ماشین آلات در منطقه شده است و  ماشین آلاتی از چند استان از جمله استان مرکزی برای انجام این کار به خوزستان اعزام شده است.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان به منظور بررسی وضعیت بازگشایی مسیل های پخش سیلاب و احداث دایک و خاکریز برای ایمن سازی روستاهای از روستاهای حاشیه کرخه در سوسنگرد بازدید کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.