بازدید سرزده معاون اجرایی سازمان اورژانس کشور از مراکز فوریت‌های پزشکی مهاباد

معاون اجرایی سازمان اورژانس کشور با همراهی مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان غربی از چندین پایگاه جاده‌ای و شهری مهاباد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دکتر میعاد فر معاون اجرایی سازمان اورژانس کشور و دکتر بهرامی مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از پایگاه جاده‌ای دریاز و پایگاه شماره ۱ فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد به طور سرزده بازدید کردند.

دکتر میعاد فر معاون اجرایی سازمان اورژانس کشور ضمن اظهار رضایت از کیفیت خدمت رسانی در فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد و تبریک سال نو بیان داشت: هدف از این بازدید ارزیابی میزان توانمندی پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و شهرستانی برای ارائه خدمات درمانی اورژانسی به گیرندگان خدمت می‌باشد.

در ادامه معاون اجرایی سازمان اورژانس کشور از دارو‌های داخل آمبولانس و از محل کار تکنسین‌های پزشکی بازدید نمود و از نظم و ترتیب، محیط تمیز ایجاد شده در داخل آمبولانس، محیط کار و پوشش مناسب و مرتب پرسنل و نیز مرکز اپراتوری جنوب غرب استان در برقراری ارتباط سریع با سایر پایگاه‌ها ابراز رضایت کرد.

در پایان نیز دفتر گزارشات پایگاه شماره ۱ فوریت‌های پزشکی توسط بازرسین وزارت بهداشت امضا شده و از نحوه عملکرد همکاران این واحد قدردانی شد.

انتهای پیام/س خ

بازدید از مراکز فوریت‌های پزشکی مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.