صابریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۲۴۰ موتورلانس در شهر تهران داریم/ روزانه ۱۲ هزار تماس با اورژانس تهران گرفته می‌شود

صابریان گفت: در حال حاضر ۲۴۰ موتورلانس و ۲۳۰ آمبولانس فعال در شهر تهران داریم.

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازسازی و نوسازی ناوگان اورژانس تهران اظهار کرد: تجهیزات و دستگاه‌های اورژانس تهران دارای کمبود‌های زیادی است و نیازمند بازسازی دستگاه‌های آمبولانس و تجهیزات به کار رفته در آنها هستیم.

وی ادامه داد:کار بازسازی دستگاه‌های آمبولانس به تنهایی امکان پذیر نیست و باید خیرین سلامت و مردم مشارکت جدی در این کار داشته باشند، زیرا سازمان اورژانس یکی از نهاد‌های حیاتی در کشور محسوب می‌شود.

رئیس اورژانس تهران بیان کرد: در حال حاضر ۲۳۰ آمبولانس فعال و ۲۴۰ موتورلانس در شهر تهران داریم که برخی از دستگاه‌های امداد رسانی در اورژانس تهران به دلیل فرسودگی نیازمند بازسازی دارند.

موتورلانس‌های اورژانس روزانه هزار ماموریت انجام می‌دهند

صابریان گفت: موتورلانس‌های اورژانس روزانه هزار ماموریت و خودرو‌های آمبولانس۲ هزار و ۵۰۰ ماموریت در طول روز انجام می‌دهند که بعد از ۶ سال ماشین‌های امداد رسان در حدود ۴۰۰ هزار کیلومتر مسافت را طی می‌کنند و همین موضوع باعث فرسودگی این وسایل می‌شود.

وی ادامه داد:در شهر تهران روزانه بین ۹ تا ۱۲ هزار تماس با سازمان اورژانس تهران گرفته می‌شود به همین دلیل تعداد ماموریت‌های پرسنل تهران در این شهر زیاد است.

۵۰ نقطه را جهت فرود بالگرد جانمایی کرده‌ایم

رئیس اورژانس تهران بیان کرد: در شهر تهران ۵۰ نقطه را جهت فرود بالگرد جانمایی کرده‌ایم و با همکاری شهرداری اقدامات لازم را در زمینه قابلیت استفاده از بالگرد انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۹۷ پایگاه اورژانس در تهران مشغول به ارائه خدمات امداد رسانی به مردم هستند که در اوایل سال جدید به ۲۰۰ پایگاه افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار