آماده باش شرکت گاز استان کردستان جهت مقابله با سیل

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از آماده باش این شرکت جهت مقابله با سیل  خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دومین جلسه مدیریت بحران جهت آمادگی مقابله با خطرات سیل احتمالی در روز شنبه با حضور مدیر عامل، رؤسای ادارات گاز شهرستان‌ها (به صورت ویدئو کنفرانس) برگزار و آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای مقاوم سازی تاسیسات و شبکه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس فعله گری در دومین نشست اضطراری مدیریت بحران در سال جاری به ضرورت آمادگی کلیه واحد‌های ستادی و شهرستان‌ها و آماده باش بودن کلیه پرسنل جهت مقابله با سیلاب و رصد و پایش مستمر از تأسیسات و شبکه‌های گازرسانی و رفع نقاط بحرانی جهت استمرار جریان گاز طبیعی تأکید نمودند.

وی آمادگی نیرو‌ها و آماده به کار بودن تجهیزات را ضروری دانست و اظهارداشت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران ضرورت دارد و باید برای مقابله با بلای طبیعی از جمله سیل آماده باشیم.

فعله گری تصریح کرد: با توجه به پیش بینی و صدور اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش و تگرگ طی روز‌های آینده بر لغو کلیه مرخصی‌ها و آماده باش بودن کلیه پرسنل و در دسترس و آماده به کار بودن کلیه امکانات و تجهیزات تأکید نمودند.

در پایان نشست با برقراری ارتباط با رؤسای ادارات شهرستان‌ها از آخرین اقدامات به عمل آمده در راستای مقاوم سازی تأسیسات و شبکه‌ها اطلاعات لازم اخذ و تأکیدات لازم بعمل آمد.

انتهای پیام/ع

آماده باش ادارات خدمات رسان برای مقابله با سیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.