حضور ۵۱ اکیپ تعمیرات در سطح شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه

مدیر عامل شرکت آبفار استان کرمانشاه گفت : اکنون ۵۱ اکیپ تعمیرات با تجهیزات کامل به صورت آماده باش در سطح شهرستان‌های تابعه استان حضور دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرامرز شوهانی مدیر عامل شرکت آبفار استان کرمانشاه آمادگی کامل مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برای رویارویی با سیلاب را اعلام کرد و گفت : اکنون ۳۵ دستگاه تانکر آبرسانی سیار پیش بینی شده و بیش از ۵۰ هزار بطری آب بسته بندی ۱.۵ لیتری نیز در دسترس می‌باشد.

وی از آمادگی کامل مدیران و پرسنل این شرکت در تمام روستا‌های استان برای رویارویی با وقوع احتمالی سیلاب در روز‌های ۱۱ و ۱۲ فروردین خبر داد و گفت : باتوجه به وجود سامانه بارشی قوی در جو منطقه و احتمال ایجاد سیلاب در روستا‌های استان، شرکت آبفار استان از چند روز پیش با تشکیل ستاد مدیریت بحران و برگزاری چهار جلسه متوالی، با بررسی شرایط، تدابیر لازم را برای رویارویی با بحران سیل اندیشیده است.

وی اظهار داشت: اکیپ‌های تعمیرات و تانکر‌های آبرسانی و اکیپ‌های کنترل کیفی شرکت در محل تاسیسات آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌ها مستقر و نقاط حادثه خیز شناسایی شده اند و امیدواریم با این تدابیر و اقدام‌های پیش بینی شده مشکل خاصی در سطح روستا‌های استان نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از نیمی از منابع آب شرکت از چشمه‌ها تامین می‌شود، گفت: اکثر این چشمه‌ها در اثر بارش‌ها دچار کدورت می‌شوند و برای این معضل چاره اندیشی شده و اجازه ورود آب به داخل مخازن ذخیره داده نمی‌شود و از ذخیره آب موجود در مخازن در این شرایط استفاده خواهد شد و برای جبران کمبود آب از تانکر‌های آبرسانی سیار و یا توزیع آب بسته بندی استفاده می‌شود.

شوهانی همچنین افزود: اکیپ‌های امدادی شرکت آبفار با تجهیزات مناسبی از جمله سیم بکسل، جلیقه نجات و سایر امکانات آمادگی کمک به گرفتاران در سیلاب را نیز دارند.

 

 

انتهای پیام/د

۳۵ دستگاه تانکر آبرسانی سیار پیش بینی شده است

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار