وزیر آموزش و پرورش:

همه مدارس مناطق سیل‌زده روز ۱۷ فروردین دایر است

بطحایی گفت: کلاس‌های درس برای همه دانش آموزان مناطق سیل‌زده در اولین روز پس از تعطیلات نوروزی، دایر است.

کلاس‌های درس برای همه دانش آموزان مناطق سیل‌زده در روز ۱۷ فروردین دایر استبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حادثه اخیر وقوع سیل در برخی استان‌ها اظهار کرد: علیرغم شادمانی مردم از بارش نزولات آسمانی متاسفانه جاری شدن سیل موجب جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنانمان شد و من این مصیبت را به بازماندگان تسلیت می‌گویم.

وی افزود: در جریان سیل اخیر تعداد ۳۰۰ واحد آموزشی در برخی استان ها از جمله مازندران، گلستان و لرستان دچار آسیب شدند، لذا ما تمام توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات نقاط آسیب دیده به کار گرفتیم و انشاالله روز شنبه ۱۷ فروردین ماه تمامی دانش آموزان می‌توانند در مدارس مذکور و یا مکان های جایگزین حضور یابند و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت؛ بنابراین کلاس‌های درس برای همه دانش آموزان مناطق سیل‌زده در اولین روز پس از تعطیلات نوروزی، دایر است.

وزیر آموزش و پرورش از اعزام هیئتی به استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: در ۲ شهر گمیشان و آق قلا به علت آبگرفتگی مداوم تعداد ۲۸ واحد آموزشی استحکام و ایمنی لازمه را از دست داده‌اند و یکی ۲ مورد نیز تخریب داشتیم، خانواده ها هم مشکل رفت و آمد در این محله ها را دارند، لذا همکاران ما ماموریت دارند تا با ایجاد مراکز شبانه روزی موقت از وقفه تحصیلی دانش آموزان جلوگیری کنند.

تلاش می‌کنیم در روند تحصیل دانش آموزان خللی ایجاد نشود

وی ادامه داد: آموزش و پرورش برای رفع مشکلات در مناطق سیل زده از لحاظ فضا و نیروی انسانی بی وقفه تلاش می‌کند تا در روند تحصیل دانش آموزان خللی ایجاد نشود.

بطحایی اظهار کرد: در استان خوزستان نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته تا در صورت بروز حادثه، موضوع مدیریت شود، در شیراز نیز مدرسه‌ای دچار مشکل شده بود که رفع شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بهترین احسای که می‌شود در این بازدید داشت، احساس تلخ وشیرین است، زیرا انسان با مشاهده نوجوانان در این مکان که در این سنین کم مرتکب اشتباهاتی شدند احساس ناراحتی می‌کند، اما از این نظر که سازمان زندان ها با فراهم کردن امکانات، فضای مطلوب و بسیار خوب تربیتی ایجاد کرده تا نوجوانان دوران گذار خود را سپری کنند احساس خوبی را ایجاد کرده است.

وی گفت: از سازمان زندان ها به واسطه برقراری چنین شرایط مطلوبی برای نوجوانان تشکر می‌کنم؛ مطمئنا افراد با خاطرات خوبی از کانون خارج می‌شوند و این برنامه ها تاثیر مثبتی در آینده زندگی آنها خواهد داشت. آموزش و پرورش نیز مساعدت‌ها و همکاری‌هایی را با این کانون داشته است، اما این آمادگی هم وجود دارد تا در زمینه نرم افزاری بیش از پیش با این مرکز تربیتی همکاری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
پولمو بده!
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۳:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
جناب وزیر امروز یازدهم فروردین ماه هست ولی هنوز گویا پنجم فروردین شما نشده!چون حتی یک ریال هم مطالبات پرداخت نکرده اید!چرا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
برو فکر معلمها باش که حقوقشون کفاف 5روز اول ماه را هم نمی ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
حق التدریس ها چی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
مطالبات فرهنگیان چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
هر وقت مطالبات پرستاران و دكترها رو دادن مطالبات شما رو هم ميدن
آسياب به نوبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
آخه وقتي مملكت را سيل ورداشته به جاي اينكه به مردم بگه برا برگشتن عجله نكنن و نريزن تو جاده ها كه سيل ببردشون تازه هول تو دل مردم ميندازه تا تو سيل بيان تو جاده ها
به نظر من دولت باس اعلام كنه تا وضع جو عادي نشه تعطيلات ادامه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
از حق التدریس چه خبر ؟
احتمالا منظور شما 5 فروردین 99 بوده
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۵:۵۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
آقای وزیر محترم لطف کنید جوانهای تحصیلکرده و علاقه مند را به آموزش وپرورش وارد کنید واستخدام نمایید خداوند خیر هر دوجهان نصیبتان کند سی سال خدمت اجباری وتحمیلی ستم آشکار است حداکثر ۲۵سال خوب است بعد باید بازنشست شوند افراد پیر وفرسوده وکم رمق بازدهی لازم ندارند وسرمایه های انسانی را ومادی را هدر می دهند ونسل آینده تباه می شود نیروی جوان صلاحیت بیشتر در پیشبرد اهداف ارزشمند نظام تعلیم وترلیت کشور دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
چند سال دیگر خودت هم پیر و فرسوده می شوی البته اگر امروز و
فردا نمیری!!!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۵۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
متاسفم برای شما..الان متاسفانه افراد جوانی که وارد ازموزش و پرورش شده اند از کم رمقان سی ساله بدترن
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۳:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
دوست عزیز اینکه نیروی جوان انرژی بیشتری دارد حرفی نیست ولی این حرفهای شما دلیل بر بی ادبی شما نسبت به باتجربه هاست
آخرین اخبار