طغیان رودخانه شاپور در کازرون

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی کازرون گفت: بالا آمدن آب رودخانه شاپور کازرون، باعث گل آلود شدن آب بعضی از روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان شد.

طغیان رودخانه شاپور در کازرونبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی طبایی معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی کازرون بیان کرد: بارندگی‌های چند روز اخیر و امروز در کازرون موجب بالا آمدن سطح آب رودخانه شاپور شد و آب تعدادی  روستا‌های بخش مرکزی  از طریق خط لوله در رودخانه شاپور تامین می‌شد که آب بعضی از روستاها را گل آلود  کرد.

وی تصریح کرد: به محض اطلاع از این موضوع نسبت به خاموش کردن پمپ آب رودخانه شاپور اقدام شد و اینک آب روستا‌های یاد شده از طریق چاه تامین می‌شود.

طبایی افزود: این آلودگی جای نگرانی برای روستا‌های در مسیر آب رودخانه شاپور ندارد، زیرا با آزمایش‌های انجام شده مشخص شد آب مصرفی هیچ گونه مشکل غیر بهداشتی ندارد.

عباس صمیمی مسئول آبفای شهری کازرون نیز ادامه داد: برای شهروندان در شهر کازرون هیچ گونه جای نگرانی نیست و هیچ آلودگی در آب شرب وجود ندارد.

گفتنی است، بارندگی از اوایل یکشنبه ۱۱ فروردین در کازرون آغاز شده و بنا به پیش بینی اداره کل هواشناسی فارس اوج بارش‌ها در شامگاه این روز است.

کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز است.

انتهای پیام/ت

بالا آمدن آب رودخانه شاپور در کازرون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار