کشف بزرگترین محموله هروئین در تاریخ اوکراین

پلیس اوکراین از کشف مقادیر قابل توجهی ماده مخدر هروئین به ارزش بیش از ۶۰ میلیون دلار در عملیاتی جداگانه در مرکز و غرب این کشور خبر داد.

کشف بزرگترین محموله هروئین در تاریخ اوکراینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس اوکراین از کشف مقادیر قابل توجهی ماده مخدر هروئین به ارزش بیش از ۶۰ میلیون دلار در عملیاتی جداگانه در مرکز و غرب این کشور خبر داد.

مقامات اوکراین این مقدار هروئین را بزرگترین محموله کشف شده این نوع ماده مخدر در تاریخ اوکراین دانستند.

سرگئی نیازف فرمانده پلیس اوکراین روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد دو عملیات جداگانه در منطقه کیف به کشف بیش از ششصد کیلوگرم هروئین به ارزش پنجاه میلیون دلار منجر شد.

حدود پانصد کیلو از این ماده مخدر یکشنبه ظهر و بیش از یکصد کیلوگرم از آن نیز به گفته نیازف یکشنبه شب کشف شد.

به گفته رئیس پلیس اوکراین چهار نفر در ارتباط با این محموله مواد مخدر بازداشت شدند.

مقامات این کشور همچنین در تحقیقاتی جداگانه موفق شدند «حدود ۱۳۰ کیلوگرم هروئین را به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون دلار» در خانه‌ای در منطقه روستایی واقع در غرب استان زاکارپاتیا خبر دادند.

«مرکز پایش مواد مخدر و اعتیاد به مواد مخدر اروپا»، اوکراین را مسیر ترانزیت هروئین قاچاق شده از افغانستان به اروپای غربی و مرکزی می‌داند که عمدتا از مسیر دریای سیاه و روسیه صورت می‌گیرد.

نیرو‌های امنیتی اوکراین همچنین موفق شدند در ماه مارس یک محموله کوکائین را از یک کشتی باری با مبدا آمریکای جنوبی به ارزش پنجاه و یک میلیون دلار توقیف کنند که در بندر اودسا در دریای سیاه پهلو گرفته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اينا كه اينقدر مرزاشون قويه چطور اينهمه مواد تا دم گوششون اومده ؟
آخرین اخبار