آخرین وضعیت ترافیکی محورهای فارس/مسدود شدن جاده اقلید به سورمق

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: پرتردد‌ترین محور استان فارس در روز گذشته محور مرودشت به شیراز بود.

جاده‌های فارس باز است/مرودشت-شیراز پرتردد‌ترین محور فارسحمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه به علت طغیان رودخانه بَروک جاده اقلید به سورمق مسدود شده است، گفت: خودرو‌هایی که قصد تردد از این مسیر را دارند به مسیر جایگزین هدایت می شوند.

وی اظهار کرد: تردد در دیگر محور‌های شریانی استان به روال عادی در جریان است.

احمدی با بیان اینکه در مجموع تردد‌های جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته کشور، استان فارس در رتبه هفتم قرار دارد، افزود: در شبانه روز گذشته در مجموع حدود ۵۳ هزار خودرو وارد استان و حدود ۴۴ هزار خودرو از استان خارج شده است.

احمدی ادامه داد: پر تردد‌ترین محور ورودی استان محور بوشهر- کازرون و پر تردد‌ترین خروجی محور آباده- شهرضا است.

وی بیان کرد: سه محور پر تردد استان به ترتیب شیراز- مرودشت، مرودشت- شیراز و کمربندی شیراز است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس اظهار کرد: اوج تردد محور‌های استان در ساعت ۱۸ تا ۱۹ و محور شیراز- مرودشت بالاترین تردد در ساعت اوج را داشته است و متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان ۳۵۳ خودرو و متوسط سرعت ۸۱ کیلومتر برساعت بوده است.

وی گفت: از دروازه‌های شهرشیراز ۹۴ هزار خودرو وارد و ۹۷ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی محور مرودشت- شیراز و پرتردد‌ترین محور خروجی شیراز، مرودشت بوده است.

آمار‌ها نشان می‌دهد در سال‌های گذشته بیش از ۶۰ درصد تصادفات در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق افتاده است که لازم است هموطنان عزیز با آگاهی نسبت به موضوع، در این محدوده احتیاط و دقت بیشتری در رانندگی داشته باشند.

مسافران برای اطلاع دقیق از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ ارتباط برقرارکنند.
انتهای پیام/م

تردد روان در جاده های فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار