اسکان اضطراری ۱۶۰ خانوار در استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اسکان اضطراری ۱۶۰ خانوار در استان خبر داد و گفت : ۷۵ تیم در حال امدادرسانی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : از چند روز قبل آماده باش کامل به نیرو‌های جمعیت هلال احمر اعلام و همچنان نیز ادامه دارد.

وی گقت : حدود ۱۲۷ مکان سرپوشیده که عمده آن‌ها سالن‌های ورزشی هستند تجهیز و آماده اسکان اضطراری هستند و اگر هم استانی‌ها نیاز به اسکان داشته باشند می‌توانند به این اماکن مراجعه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در همه شهرستان‌های استان برای اسکان اضطراری سالن‌هایی آماده و تجهیز کرده این و آمادگی هم برای اسکان در صورت نیاز وجود دارد.

وی گفت: تا کنون ۱۶۰ خانوار اسکان اضطراری داده شده است و ۷۵ تیم در حال امدادرسانی هستند و در صورت نیاز تیم‌های دیگری برای ملحق شدن به این نیرو‌ها آماده داریم.

لهونی عنوان کرد: در حال حاضر آب گرفتگی به خصوص در نقاط پرخطر وجود دارد و گروه‌های امدادی مرتب محل‌ها را بازدید می‌کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه تعدادی از رودخانه‌ها طغیان کرده است امکان بروز مشکل برای منازل حاشیه آن‌ها وجود دارد لذا مردم با حفظ خونسردی به توصیه‌ها عمل کنند تا خطری آن‌ها را تهدید نکند .

 

 

انتهای پیام/د

آماده باش کامل نیرو‌های جمعیت هلال احمر

 

برچسب ها: هلال احمر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار