رئیس پلیس فتا قم عنوان کرد؛

مردم مراقب کلاهبرداران تلفنی باشند/سرقت از حساب های بانکی با عناوین قرعه کشی

سرهنگ موالی گفت:با توجه به آغاز سال جدید،برخی افراد سودجو و کلاهبردار در تماس تلفنی با مردم،آن‌ها را به بهانه‌های مختلف پای دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها کشانده و کلاهبرداری می‌کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ علی موالی رئیس پلیس فتا قم گفت:در سال جدید عده‌ای سودجو که غالبا از فن بیان بالایی برخوردار هستند،طی تماس با شهروندان آن‌ها را به عناوین مختلفی همچون برنده شدن در قرعه کشی به پای دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها کشانده و با فریبکاری حساب بانکی و اطلاعات حسابشان را سرقت می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان قم عنوان کرد:در صورتی که پولی در حساب افراد نباشد با وارد کردن کارت به داخل دستگاه خودپرداز، مشخصات حساب بانکی طعمه سودجویان قرار گرفته و ممکن است پول‌هایی که از حساب‌های دیگری به سرقت رفته به حساب آن‌ها واریز شده و بعداً نیز در این مورد باید پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: برای دریافت پول هیچ نیازی به حضور افراد در جلوی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها نیست و این تماس‌ها قطعاً برای کلاهبرداری است.

موالی  تصریح کرد: شهروندان از طریق سایت پلیس فتا ناجا به نشانی www.cyber.police.ir می‌توانند گزارشات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ح

مردم مراقب کلاهبرداران تلفنی باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار