معدوم سازی بیش از ۸ هزار تن مواد غذایی غیر بهداشتی در جهرم

۸ هزار و ۲۵۳ تن مواد غذایی غیر بهداشتی در شهرستان جهرم کشف و معدوم شد.

معدوم سازی بیش از ۸ هزار تن مواد غذایی غیر بهداشتی در جهرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۳۱۵ بازرسی از مراکز، اماکن بین راهی و سامانه‌های آبرسانی از ۲۱ اسفند ماه ۹۷ تا ۱۰ فروردین ۹۸ در این شهرستان انجام شده است، بیان کرد: در بازرسی از ۱۴۸ نمونه مواد غذایی، ۸ هزار و ۲۵۳ تن مواد غذایی غیر بهداشتی در این شهرستان کشف و معدوم شد.

وی با بیان اینکه تمام بازرسی‌های کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم به صورت شبانه روزی انجام شده ، افزود: هدف اصلی از این بازرسی‌ها ایجاد اطمینان در بهداشت عمومی شهرستان و برقراری آرامش برای مردم و مسافران نوروزی است که این بازرسی‌ها تا ۲۱ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

رحمانیان تصریح کرد: تعداد صدور اخطار بحرانی و غیر بحرانی مراکز متخلف در این ایام ۱۷۸ مورد بوده که ۲۱ مورد آن به مراجع قضایی معرفی و پلمب شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم ادامه داد: ۱۲۹ نمونه گیری آب برای سنجش سلامت گرفته شده و تعداد کلرسنجی آب و سنجش با تجهیزات پرتابل به ترتیب ۲ هزار و ۴۵۰ و ۲ هزار و ۵۵ مورد بوده است.

وی تعداد رسیدگی به شکایات مردمی در این ایام ۶۶ مورد دانست و اضافه کرد: مردم می‌توانند هر گونه تخلف بهداشتی را به سامانه شکایات تلفنی ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

معدوم سازی مواد غذایی غیر بهداشتی در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار