قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی خبر داد؛

پرداخت غرامت سیل به بیمه گذاران کشاورزی از ۱۵ فروردین

حسن نژاد از پرداخت اولین مرحله پرداخت غرامت در نخستین روز بازگشایی بانک‌ها در ۱۵ فروردین ۹۸ برای مزارع ارزیابی شده خبر داد.

پرداخت غرامت سیل به بیمه گذاران کشاورزی از ۱۵ فروردینبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صندوق بیمه کشاورزی، محمد ابراهیم حسن نژاد اعلام کرد: بلافاصله پس از رخداد سیل در استان‌های کشور، فرآیند فنی بررسی خسارات سیل در مزارع، باغ‌ها و واحد‌های دام، طیور و آبزیان زیر پوشش بیمه، با حضور اکیپ‌های تخصصی بیمه کشاورزی در عرصه‌های خسارت دیده آغاز و تا ارزیابی کامل مزارع خسارت دیده با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اولین مرحله پرداخت غرامت در نخستین روز بازگشایی بانک‌ها در ۱۵ فروردین ۹۸ برای مزارع ارزیابی شده آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: توصیه به دامداران برای مقابله با خطرات ناشی از وقوع سیل


قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، ضمن همدردی باهم میهنان سیل زده تاکید کرد: تولیدکنندگان بخش کشاورزی که پیش‌تر بیمه نامه کشاورزی تهیه کرده اند، نگرانی نداشته و غرامت آنان پرداخت خواهد شد.

نظام بیمه کشاورزی، طیف گسترده‌ای از ریسک‌های رایج بخش کشاورزی از جمله سیل، خشکسالی، سرما و یخبندان و بیماری‌های دام و طیور را زیر پوشش حمایتی خود دارد و سالانه حدود یک و نیم میلیون نفر از کشاورزان، فعالیت تولیدی خود را بیمه می‌کنند.

انتهای پیام/

بررسی خسارات سیل در بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار