مدیرکل هواشناسی استان فارس، میزان بارندگی تا صبح امروز را اعلام کرد.

دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارندگی از بعد از ظهر ۱۰ فرودین تا صبح امروز، اظهار کرد: اردکان با ۶۴ و ۷ دهم، اقلید با ۶۴ و ۶ دهم و شهرک گلستان با ۶۳ و ۹ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

وی ادامه داد: در بوانات ۴۰، فیروزآباد ۳۸ و ۲ دهم، درودزن ۳۷ و ۶ دهم، زرقان ۳۰ و ۵ دهم، شیراز ۲۵ و ۶ دهم، نورآباد ممسنی۲۳ و ۶ دهم، صفاشهر ۲۳ و ۶ دهم، نی ریز ۲۲ و ۲ دهم، تخت جمشید ۲۱ و ۶ دهم، استهبان ۲۱ و ۳ دهم، قیروکارزین ۲۱ و فراشبند ۲۰ و ۲ دهم میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در ارسنجان ۱۹ و ۵ دهم، خفر ۱۷ و ۶ دهم، کازرون ۱۷ و ۲ دهم سروستان ۱۵ و یک دهم، جهرم ۱۳ و ۹، فسا ۱۳ و ۸، ایزدخواست ۱۱ و یک دهم، لار ۱۰ و ۳ دهم، خنج ۸ و ۵ دهم، داراب ۸ و ۲ دهم، آباده ۷ و ۹ دهم، لامرد ۵، زرین دشت ۴ و ۷ دهم و فورگ ۲ و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

دهملایی اضافه کرد: در اردکان ۸۹۱ و ۳ دهم، نورآباد ممسنی ۶۵۸ و ۵ دهم، شهرک گلستان ۶۴۰ و ۵ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی در سال زارعی را تاکنون به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی از بعد از ظهر ۱۰ فروردین وارد استان شده و تا امروز سیزده فروردین در استان پابرجا است، افزود: سامانه بارشی جدیدی نیز فردا چهارشنبه ۱۴ فروردین وارد استان می‌شود و تا ۱۷ فروردین در استان پایدار است.

انتهای پیام/چ

میزان بارش باران در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار