فرمانده انتظامی آباده از کشف ۴ دستگاه خودرو سرقتی و دستگیری دو سارق سابقه دار و حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ طهماسب سمایی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد:در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان آباده، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین انجام ماموریت و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در محور اصلی آباده به اصفهان، به یک دستگاه خودرو سواری پراید با دو سرنشین مظنون شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در ادامه با استعلام از مرکز متوجه شدند که این خودرو دارای سابقه سرقت از شهر ایزدخواست بوده و راننده و سرنشین خودرو سارق خودرو هستند، در اقدامی غافلگیرانه خودرو متوقف و دو متهم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: در تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان حرفه‌ای و سابقه دار به ۴ فقره سرقت خودرو و تعداد ۵ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ سمائی با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده اولیه، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: همه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد قانونی به عمل می‌آید.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارقان در آباده

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.