رهبر انقلاب:

در سیل اخیر، روحیه بسیج‌ شوندگی مردم برای خدمت فوق‌العاده بود +سخن‌نگاشت

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان را در جلسه ویژه اقدامات و امدادرسانی‌ به مناطق سیل‌زده منتشر کرد.

در سیل اخیر، روحیه بسیج‌شوندگی مردم برای خدمت فوق‌العاده بود +سخن‌نگاشتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بر اساس بخشی از بیانات ایشان در جلسه ویژه اقدامات و امدادرسانی‌ها به استان‌های سیل‌زده کشور، سخن‌نگاشتی را با عنوان « روحیه فوق‌العاده بسیج‌شوندگی مردم در سیل اخیر» منتشر کرد.

گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز سیزدهم فروردین (سه‌شنبه) در جلسه‌ای ویژه با معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از اعضای دولت، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل ارتش و سپاه، فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی، نیروی انتظامی و بسیج، مسئولان ستاد مدیریت بحران و دستگاههای امدادی دیدار داشتند.

متن این سخن‌نگاشت به این شرح است:

در حادثه سیل اخیر، مردم واقعاً کمک کردند و روحیه بسیج‌شوندگی مردم برای خدمت فوق‌العاده است که باید از این روحیه استفاده شود، ضمن آنکه همکاری خوبی میان مردم و مسئولان به‌وجود آمد. ۹۸/۱/۱۳

در سیل اخیر، روحیه بسیج‌شوندگی مردم برای خدمت فوق‌العاده بود +سخن‌نگاشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.