جامعه فرهنگی استان بوشهر به سیل زدگان کمک کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از جامعه فرهنگی استان خواست به سیل زدگان کمک کنند.

جامعه فرهنگی استان بوشهر به سیل زدگان کمک کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق با بیان اینکه در حادثه سیل زدگی اخیر تعدادی از استان‌های کشور خسارات شدید و گاهی جبران ناپذیری متحمل شدند افزود: با توجه به اینکه همکاران و دانش آموزان استان‌های سیل زده بسیار نیازمند همدردی و کمک ما هستند باید همت کرد و کمک‌های همکاران خیر و دانش آموزان استان را به نحو شایسته‌ای گردآوری کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق هر چه زودتر برنامه ریزی برای انجام بهتر این اقدام را گزارش کنند افزود: مدیران و روسا نسبت به راه اندازی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی با محوریت سازمان دانش آموزی در مدارس، کانون‌ها و مراکز زیر نظر آموزش و پرورش اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه کمک‌های نقدی این امکان را برای دستگاه‌های مجری فراهم می‌کند که با دست باز‌تر نیاز‌های اصلی‌تر مردم را فراهم کند ادامه داد: کمک‌های نقدی را به حساب شماره ۲۶۳۵۰۷۲۸۸۴ بانک تجارت بنام سازمان دانش آموزی واریز و اقلام جمع آوری شده نیز تحویل این سازمان در مرکز استان شود.

کرمی گفت: با توجه به نیاز شدید آسیب دیدگان در نظر است که اولین محموله این کمک‌ها در اوایل هفته آینده ارسال شود بنابراین سرعت عمل در این کار مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه هموطنان ما در این ایام نوروز به جای شادی و دید و بازدید گرفتار اندوه حاصل از این مصیبت بوده اند، یادآور شد: مردم ایران در عرصه‌های سخت و مشکلات همواره یار و یاور همدیگر بوده اند و در تنگنا‌ه‌ها به یاری همدیگر شتافته و در کنار یکدیگر بحران‌ها را پشت سر می‌گذارند.

اقلام مورد نیاز سیل زدگان با توجه به اعلام جمعیت هلال احمر مواد خوراکی، پتو، چادر، آب آشامیدنی و لوازم بهداشتی است.

انتهای پیام/م

فعالیت جامعه فرهنگی استان بوشهر برای کمک رسانی به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.