ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی استان قزوین به لرستان

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: فردا ۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی مردم و اقلام مورد نیاز شامل پتو، زیر انداز، فرش و لوازم خانگی به استان لرستان ارسال می‌شود.

مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد استان قزوین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،با اشاره به ارسال 120 میلیون تومان از کمک های مردمی و همچنین اقلام مورد نیاز به مردم سیل زده لرستان اضافه کرد: محموله‌ای هم به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان هم حاوی پتو، آب و لباس هم به استان گلستان ارسال شده است.

وی افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای سیل زدگان را به شماره حساب ۶۳۹۹۹۹ بانک کشاورزی واریز کنند و همچنین کمک‌های غیر نقدی مردم در ۴۵ پایگاه و مرکز کمیته امداد و نیکوکاری جمع آوری می‌شود.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین هم  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین گفت: شماره حساب ۹۹۹۹ بانک ملت برای جمع آوری کمک‌های نقد‌ی مردم در نظر گرفته شده است و پایگاه‌های شعب هلال احمردر سطح استان هم برای دریافت کمک ها‌ی غیر نقد‌ی مردم آمادگی دارند.

آصفی اضافه کرد: هزار چادر و بسته‌های غذایی و کمک ها‌ی مردمی برای ارسال به لرستان در حال جمع آوری است.

وی افزود: یک تیم واکنش سریع همراه با تیم جستجوی سگان به لرستان اعزام شدند و فردا هم یک تیم ۶۵ نفره همراه با تجهیزات کامل به لرستان می‌روند.

آصفی گفت: چادر، پتو، مواد غذایی و بهداشتی به استان گلستان ارسال شد.
انتهای پیام/.

 

 

مردم قزوین به کمک مردم استانهای لرستان و گلستان شتافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.