اسکان ۶۶۷ خانوار سیل زده در سطح روستا‌ها و شهر‌های کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت : ۶۶۷ خانوار سیل زده در سطح روستا‌ها و شهر‌های استان از سوی این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت : جمعیت هلال احمر کرمانشاه ظرف چند روز اخیر به ۶۸۲ خانوار آسیب دیده از سیل امداد رسانی کرده و بیش از ۲ هزار بسته غذایی بین آن‌ها توزیع کرده است.

وی با اعلام اینکه اوضاع هم اکنون به سمت عادی شدن به پیش می‌رود، گفت : امداد گران هلال احمر تا زمانی که نیاز باشد و آرامش کامل برقرار شود، به مردم آسیب دیده از سیل امداد رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه این جمعیت در زمینه پیشگیری نیز فعالیت‌های خوبی برای در امان ماندن مردم از سیلاب داشته است، گفت: نیرو‌های امدادی این جمعیت طی روز‌های اخیر برای تخلیه ساکنان حاشیه رودخانه‌ها اطلاع رسانی‌های گسترده‌ای را انجام داد.

وی آماده کردن ۱۲۷ سالن ورزشی با تجهیزات مناسب برای اسکان اضطرای سیل زدگان استان را از دیگر فعالیت‌های هلال احمر اعلام کرد و گفت: در چند روز اخیر بالگرد‌های جمعیت هلال احمر نیز برای امداد رسانی و انتقال مصدومان فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان‌های سیل زده استان انجام دادند.

لهونی اظهار داشت: ۱۲۵ تیم امدادی هلال احمر هم اکنون در مناطق سیل زده استان حضور دارند و به مردم آسیب دیده خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/د

جمعیت هلال احمر بیش از ۲ هزار بسته غذایی بین آن‌ها توزیع کرده است

 

برچسب ها: هلال احمر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.