مهار طغیان رودخانه حاجی عرب در بویین زهرا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: رودخانه حاجی عرب که از شب گذشته طغیان کرده بود با تلاش نیرو‌های ستاد مدیریت بحران استان، مهار شد.

قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، با اشاره به مهار طغیان رودخانه حاجی عرب گفت: طغیان رودخانه حاجی عرب و سیلاب، کاملاً مدیریت شده است و مردم بویین زهرا و ساکنان روستا‌های پایین دست رودخانه، هیچگونه نگرانی‌ای نداشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه برای کنترل روان آب‌ها در شهرستان بویین زهرا، نیازمند همیاری مردم این شهرستان و ساکنان روستا‌های پایین دست هستیم، افزود:افزود: تا عادی شدن اوضاع و مهار سیلاب، عوامل مدیریت بحران استان در منطقه حضور دارند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین هم با بیان اینکه استان قزوین در چند روز گذشته شاهد بارش ۷۰ میلیمتری بوده است، گفت: علیرغم بارش سنگین باران در استان، کمترین میزان آسیب دیدگی جانی و مالی را داشتیم.

منوچهر حبیبی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ روستا و ۱۵ شهرستان استان درگیر سیل بودند و متأسفانه دو نفر در مسیر کوهین به طارم جان باختند، گفت: امروز و فردا با حضور تیم‌های ارزیابی، خسارت‌های وارد شده به روستاها، بخش کشاورزی و زیرساخت‌های استان، برآورده شده و پرداخت خسارت‌های وارد شده، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/.

مردم نگران طغیان رودخانه حاجی عرب نباشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.