كشف انبار ميلياردی لاستيك قاچاق در "نجف آباد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف یک انبار لاستیک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علی بابایی"جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد، در راستای اجرای طرح نوروزی با انجام یک سری اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی یک انبار دپوی لاستیک‌های قاچاق شدند.

 
وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازرسی به عمل آورده که در نتیجه این عملیات ۱۲۲ حلقه لاستیک خارجی در مارک‌های مختلف که فاقد هر گونه مدارک معتبر بوده و به صورت قاچاق وارد شده بودند کشف شدند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
سرهنگ بابایی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای سودجو منافع اقتصادی کشور را زیر پا گذاشته و اقدام به قاچاق کالا‌های خارجی می‌کنند که این اقدام آن‌ها به چرخه تولید کارخانجات داخلی ضربه جدی وارد می‌کند به همین جهت پلیس از تمام ظرفیت خود برای برخورد با این افراد استفاده خواهد کرد.


انتهای پیام/م
 

کشف لاستيك قاچاق در "نجف آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار