ترافیک نیمه سنگین در راه‌های استان قزوین/ کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای

رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در راه‌های استان خبر داد.

سرهنگ بیگلری رییس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت:با توجه به روز‌های پایانی تعطیلات و موج بازگشت مسافران، ترافیک در محور‌های قزوین _رشت، قزوین_ کرج و قزوین_ زنجان نیمه سنگین است.
وی افزود: ترافیک از بعداظهر در محور‌های قزوین، رشت و قزوین کرج سنگین می‌شود.

سرهنگ بیگلری از رانندگان خواست با مدیریت زمان، بازگشت خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و در صورت امکان روز‌های شنبه و یکشنبه به منازل و شهر خود برگردند.

رییس پلیس راه استان با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال گفت: میزان سوانح رانندگی هم در همین مدت ۱۰ درصد کاهش داشته است.

به گفته سرهنگ بیگلری حدود ۴۰ درصد از سوانح رانندگی در راه‌ها ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده هاست و از مسافران خواستحتمن استراحت کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

* افزایش ۳ درصدی تردد در راه‌های استان قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از افزایش ۳ درصدی تردد در راه‌های استان و تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو در محور‌های مواصلاتی قزوین از ۲۵ اسفند تا چهاردهم نوروز خبر داد که میانگین روزانه یک میلیون و ۵۶ هزار تردد در روز ثبت شده است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به افزایش ۳ درصدی تردد نسبت به سال گذشته، پیش بینی می‌شود طی روز‌های پایانی تعطیلات و وضعیت نسبتاً پایدار جوی که از روز آینده خواهد بود حجم تردد به صورت چشمگیری افزایش یافته و احتمالا رکورد تردد بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو در استان ثبت شود.
انتهای پیام/.




ترافیک در راههای قزوین از بعدازظهر سنگین می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار