عیدانه هلال احمرمازندران به ۳ هزار خانوار در طرح فرشتگان رحمت

سه هزار سبد کالا شامل از موادغذایی و بهداشتی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت میان مددجویان مازندرانی نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معین مهدی لموکی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تا کنون سه هزار سبد کالا شامل از موادغذایی و بهداشتی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت با مشارکت داوطلبان و خیرین عضو هلال احمر مازندران تهیه و در میان مددجویان نیازمند توزیع شد.
 
وی افزود: اقلام این سبد‌ها شامل روغن، چای، برنج، پوشاک، موادشوینده، حبوبات، کنسرو، پنیر و قند و شکر بوده که در میان زنان سرپرست خانوار، معلولین، سالمندان و خانواده زندانیان نیازمند این خطه توزیع شد.
 
لموکی ارزش ریالی سبد‌های طرح فرشتگان رحمت را که با مشارکت ۸۵۰ نفر از داوطلبان و خیرین تهیه شد، بیش از سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و تعداد افراد بهره ور نیز بیش از هشت هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد.
 
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اجرای طرح نیابت که با هدف تکریم سالمندان اجرا می‌شود گفت:تاکنون در قالب این طرح نیز بیش از ۳۹۶ خدمت ارائه شد.
 
وی گفت:در اجرای طرح خدمات داوطلبانه نیز تا کنون ۸۵۰ برنامه با مشارکت بیش از دو هزار و ۳۰۰ داوطلب در استان اجرا شد که بیش از ۲۴ هزارنفر از آن بهره‌مند شدند.
 
انتهای پیام/آ
 

اهدای سبد کالا به مددجویان مازندرانی

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.