مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از اسکان ۷۵۰ هزار و ۹۳۹ مسافر از ابتدای فعالیت اسکان نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد.

اسکان بیش از ۷۵۰  هزار  مسافر نوروزی در قم/۹۵۷ بازدید نظارتی از اماکن اقامتی استان در ایام نوروز انجام شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛یزدانی،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم روز پنجشنبه ۱۵فروردین ماه اظهار کرد: از ۲۷ اسفند تا پایان روز ۱۴ فروردین ماه مراکز اقامتی رسمی استان اعم از هتل ها، هتل آپارتمانها، مهمان پذیر‌ها و خانه مسافر‌ها با همه ظرفیت خود آماده پذیرش زائران و مسافران نوروزی قم بوده است.

وی افزود: ۷۵۰ هزار و ۹۳۹ مسافر از ابتدای فعالیت اسکان نوروزی در مراکز اقامتی استان قم اسکان یافتند.

یزدانی با بیان اینکه طی این مدت بیش از ۱۶۴ هزار نفر در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان داشته اند بیان کرد: علاوه بر آن بیش از۲۷۳ هزار نفر نیز در سایر اماکن اقامتی اعم از امامزادگان، سالن‌های ورزشی، کمپینگ‌های شهر و نیز بیش از۳۱۲ هزار نفر در مدارس استان اسکان داشته اند.

انجام ۹۵۷ بازدید نظارتی از اماکن اقامتی قم در ایام نوروز

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در ادامه عنوان کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران از ابتدای طرح نوروزی بیش از ۹۵۰ بازدید نظارتی توسط گشت‌های رسمی کمیته بازرسی و نظارت استان  از اماکن اقامتی، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت استان انجام شده است.

یزدانی افزود: طی بازید‌های به عمل آمده از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز ۱۴ فروردین، ۱۳۱ تذکر و ۵۷ اخطار کتبی به واحد‌های مورد بازدید داده شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت تنها ۲ واحد متخلف مشمول تعطیل یا تعلیق فعالیت شدند خاطرنشان کرد: آمار اسکان در ایام نوروز امسال نشان از رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده در واحد‌های اقامتی و خدماتی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار