تماس مدیر استقلال با جانشین شفر تکذیب شد

مدیران استقلال برای جانشینی وینفرد شفر تماسی با سرمربی سابق تراکتورسازی نداشتند.

تماس مدیر استقلال با جانشین شفر تکذیب شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به وضعیت این روز‌های استقلال و کسب نتایج ضعیف و باخت در دربی مطرح شده که مدیران استقلال با تقوی سرمربی سابق تراکتورسازی برای جانشینی شفر صحبت‌هایی را داشتند که با پیگیری از مدیران عالی رتبه باشگاه استقلال این موضوع تکذیب شد.

مدیران باشگاه استقلال با وینفرد شفر قرارداد دارند و تماس مدیران این باشگاه هم با با محمد تقوی که اکنون در انگلستان به سر می‌برد صحت ندارد.


بیشتر بخوانید:

تمام مصائب استقلال برای دیدار با الهلال عربستان

استقلال تهران ۰ -۰ سایپا / فرصت سوزی شاگردان شفر در آزادی / زور آبی پوشان به شاگردان دایی نرسید

استقلال تهران _ سایپا/ دربی بازها روبروی علی دایی/ فرار با سایپا از جاده بحران!

برترین‌های هفته ۲۳ لیگ برتر مشخص شد

پس لرزه‌های دربی ۸۹ دامن استقلالی‌ها را گرفت


انتهای پیام/

تکذیب مذاکره آبی پوشان با تقوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فوتبال دوست
۱۵:۵۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
باسلام.وزیر محترم ورزش، شما به نمانیدگی از طرف مردم، متولی کل رشته های ورزشی هستید. بخصوص 2 باشگاه فوتبال که دارای بیشترین هوادار هستند. یعنی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس. پس کم و بیش مردم عملکرد کل ورزش و بخصوص عملکرد دو باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال را در حیطه کاری شما می دانند. ضمن تشکر و قدردانی از شما و زیر مجموعه وزارت. وزیر محترم، با احترام کامل به تمام تیم های فوتبال کشور، ولی باید شرایط ورود افراد به باشگاه های استقلال و پرسپولیس تغییر و کمی سخت تر شود. یعنی مربی و بازیکنی که می خواهند لباس این دو باشگاه را برتن کنند باید ضمن فوتبالی بودن حداقل های اخلاقی و تحصیلی را نیز داشته باشند.علت هم مشخص است با توجه به هوادار بیشمار این دو تیم. در نتیجه رسانه ها مشتاقند اخبار انها را پوشش بیشتری بدهند. اول حسن های اقای برانکو، ایشان مربی ای است با سبک و کلاس. البته با نتیجه گیری خوب در دو سه سال گذشته برای پرسپولیس.ولی اقای برانکو به کرار در جذب بازیکنان خارجی در گذشته و حال دچار اشتباه شده است. قابل ذکر است از این بابت تیم پرسپولیس دچار ضرر و زیان فنی و مالی شده است. در نتیجه اقای برانکو به علت قصور در وظیفه خود باید پاسخگوی هزینه هنگفت، بر تیم پرسپولیس که در واقع از جیب مردم است باشد. تخصص برانکو در جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی تنها در گذشته نبوده است. بلکه ما امروز هم شاهد جذب بازیکنی بشدت بی کیفیت توسط اقای برانکو هستیم. نمونه عینی اش مهاجم خارجی فعلی تیم پرسپولیس. همانگونه که اقای برانکو حق دارد برای طلب خودش به باشگاه پرسپولیس اولتیماتوم بدهد، از وزیر ورزش توقع می رود از اقای برانکو نسبت به جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی توضیح بخواهد. بلکه هزینه پرداختی به بازیکنان را از قرار داد برانکو کسر کند. اما قصور وزیر محترم ورزش در باشگاه استقلال مشهودتر است. اول اینکه استقلال یک مدیر فوتبالی مقتدر می خواهد. دوم، متاسفانه تیم استقلال، مربی با شهامتی هم ندارد. از ان بدتر سرپرسی دارد که برای حفظ موقعیت خود در تیم، ماله بدست گرفته تا خلاف های افراد باندباز و گروه ساز را ماست مالی کند. شرایط امروز استقلال را فقط یک مربی با داشتن شهامت، جرات و با عرضه ای مانند مرحوم دهداری می تواند تغییر دهد. امیدوار هستم وزیر محترم ورزش بی بهانه با قاطعیت تمام بر مشکلات فائق اید.
آخرین اخبار