فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

حجم آب در مناطق سیل‌زده گلستان کاهش یافت/ روند کمک‌رسانی سرعت گرفت

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس ،حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان، گفت: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و سایر نیرو‌های امدادی و همکاری خوب مردم، حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کاهش یافته و روند کمک‌رسانی سرعت بیشتری گرفته است.

وی نقش یگان ویژه را در برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم اساسی دانست و ادامه داد: پس از وقوع حادثه سیل که در بخش‌هایی از استان گلستان رخ داده است، کارکنان یگان ویژه از همان ساعات اولیه با تمام توان در محل حادثه حضور پیدا کردند و مشغول کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده شدند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به خدمات نیرو‌های یگان ویژه که عبارتند از: خدمات بهداشتی، تغذیه‌ای و مهندسی، تصریح کرد: کانکس‌های ارائه خدمات تغذیه‌ای همچون پخت و توزیع نان صلواتی بین مردم، به‌کارگیری از خودروی مکنده آب جهت تخلیه منازل گرفتار در سیل و همچنین توزیع اقلام و خواروبار بین مردم از دیگر اقدامات یگان ویژه بوده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با تاکید بر حضور یگان ویژه در کنار مردم بیان کرد: برقرای امنیت و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده مهم‌ترین هدف یگان ویژه است که بحمدالله این مجموعه به عنوان خادم مردم با تمام وجود برای رفع مشکلات ناشی از سیلاب و مردم حادثه‌دیده نیز تلاش خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ت

خدمت رسانی نیروهای ناجا به مردم مناطق سیل زده استان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.