چهار باب ساختمان روستایی در سروآباد تخریب شد

بخشدار مرکزی سروآباد از تخریب چهار باب ساختمان روستایی براثر بارش باران های اخیردر روستای تفین خبرداد و گفت:ساکنان این روستا باید مکان زندگی خود را تخلیه کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهروز علی نژاد گفت: بارش های شدید باران در روزهای اخیر در شهرستان سروآباد موجب ایجاد خسارت به روستای تفین بخش مرکزی شد.

وی افزود: بارش باران و رانش زمین در این روستا باعث تخریب چهار ساختمان مسکونی شد و چهار ساختمان مسکونی نیز در معرض خطر تخریب قرار دارند و به ساکنان آنها هشدار تخلیه داده شد.

بخشدار مرکزی سروآباد یادآور شد: رانش زمین در روستای تفین باعث مسدود شدن راه ورودی این روستا شد که عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال بازگشایی آن هستند.

وی بیان کرد: قسمتی از روستای تفین در معرض رانش زمین قرار دارد و قبلا هشدارهای لازم در خصوص هرگونه ساخت و ساز در محدوده رانش به ساکنان این روستا داده شده است.

علی نژاد گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سروآباد روز گذشته در روستای تفین برگزار و امروز نیز جلسه مدیریت بحران برای اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص شرایط بحرانی این روستا تشکیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: به خانوارهایی که هشدار تخلیه مکان مسکونی آنها داده شد، امکانات لازم برای سکونت موقت آنها داده می شود.

انتهای پیام/م

رانش زمین باعث مسدود شدن راه ورودی روستای تفین شد

 

برچسب ها: بارش باران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.