۹۰ تیم امدادی طی ۱۶ روز آماده باش کامل بودند/ خسارات ناشی از سیل ناچیز بود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به حجم بارندگی، خسارت ناشی از سیل در حد ناچیز بوده است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به شرایط جوی در خراسان‌جنوبی و بارندگی‌ها در سال جدید از یکم تا ۱۶ فروردین ۹۰ تیم امدادی درسطح استان آماده باش کامل بودند.

وی با بیان اینکه در هفته ابتدایی سال جاری شاهد وقوع سیلاب در شهرستان‌های طبس و خوسف بودیم، افزود: بیشترین خسارت سیل مربوط به آب شُستگی راه‌های روستایی، ایل راه‌های عشایری، مزارع و باغات بوده است.

میرجلیلی بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اعلام اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌های جوی و توجه هم استانی‌ها به این اخطاریه‌ها شاهد کاهش چشم‌گیر خسارات بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی  اظهار کرد: با توجه به حجم بارندگی، خسارت ناشی از سیل در حد ناچیز بوده و خسارتی که به راه‌های روستایی و ایل راه‌های عشایری وارد شده بلافاصله توسط راهداران استان به صورت موقتی ترمیم شد و در دستور کار است که به صورت اساسی نیز مشکل مربوط به راه‌ها مرتفع شود.

وی ادامه داد: بر اثر وقوع سیل شاهد آبگرفتگی ۱۱ واحد مسکونی در سطح استان بودیم که این مشکل نیز بواسطه امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان رفع عیب شده و شاهد خسارت نبودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: نسبت به حجم بارندگی‌ها از ابتدای اسفند سال گذشته تا کنون خسارات خیلی کاهش داشته است.

انتهای پیام / ط ا

آماده باش ۹۰ تیم امدادی در ایان نوروز

منبع خاورستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.