مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد؛

خسارات مربوط به روستاهای سیل‌زده بخش ماژین

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سیل ویرانگر ۱۲ فروردین‌ماه خسارات زیادی به مددجویان شهرستان دره شهر وارد شده است که عمده این خسارات مربوط به چند روستای سیل‌زده بخش ماژین است.

خسارات مربوط به روستاهای سیل‌زده بخش ماژین

ضیاء رضایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،با بیان اینکه مناطق سیل‌زده بخش ماژین، روستا‌های دم رود، شوره، هوادول، میدان خلف و وحدت آباد بیشرین خسارات را متحمل شده‌اند گفت: خسارات این روستا‌ها شامل: از بین رفتن مزارع کشاورزی و باغات، تخریب اسطبل و فضا‌های دامداری و کسب‌وکار این روستاییان، تخریب و آب‌گرفتگی منازل و از بین رفتن وسایل زندگی آنان، تلف شدن دام و طیور و موارد دیگر است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه منازل همه مددجویان تحت حمایت این نهاد توسط کمیته امداد بیمه‌شده‌اند بیان کرد: علاوه بر پرداخت خسارت به منازل آسیب‌دیده توسط بیمه طرف قرارداد، کمیته امداد نیز نسبت به جبران سایر خسارات به این خانواده‌ها اقدام خواهد کرد.

رضایی افزود: ازآنجایی‌که تعدادی از خانواده‌های مددجو منازل آنان دچار خسارت و آب‌گرفتگی شده است و با توجه به‌ضرورت رسیدگی به این موضوع، این نهاد با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌صورت ویژه این موضوع را مورد رسیدگی و توجه قرار می‌دهد.

وی به سایر کمک‌های کمیته امداد به مددجویان سیل‌زده بخش ماژین دره شهر اشاره کرد و یادآورشد: به دستور رئیس کمیته امداد، دوماه مستمری به حساب همه مددجویان تحت پوشش این نهاد درشهرستان دره شهر و بخش‌های دشت عباس و موسیان در شهرستان دهلران و روستای چم شیر در شهرستان سیروان واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی، تعداد ۵۰۰ بسته مواد غذایی شامل سیب‌زمینی، برنج، روغن، قند، چایی، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، حبوبات، لبنیات و خرما هرکدام به ارزش بیش از ۳۳۰ هزار تومان تهیه و در اختیار خانواده‌های سیل‌زده قرار گرفت.

رضایی ادامه داد: همچنین در نظر داریم از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به این خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل وام قرض‌الحسنه ۵ میلیون تومانی پرداخت نماییم.

انتهای پیام/ د

خسارت وارد شده در سیل ماژین

برچسب ها: کمیته امداد ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.