کارشناس اداره کل هواشناسی همدان؛

بارش باران تا سه شنبه در همدان / کاهش دمای روزانه هوا

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از ادامه بارش ها تا سه‌شنبه هفته جاری در استان همدان خبر داد.

بارش باران تا سشنبه در همدان / کاهش دمای روزانه هوابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید محسن موسوی کارشناس اداره کل هواشناسی همدان بیان کرد: با توجه به نقشه‌ها تا روز‌های آینده آسمان استان ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و احتمال رگبار و بارش باران و رعد و برق است که در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال وزش باد شدید در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود گفت: از نظر دمایی انتظار می‌رود اندکی کاهش دمای روزانه را داشته باشیم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته همدان و گل‌تپه با ۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و نهاوند با ۱۸ درجه گرمترین منطقه بود.

وی پیشینه و کمینه دمای هوای همدان را ۱۲ و ۴ درجه دانست و گفت: سیلابی بودن باران به این علت است که با توجه به بارندگی‌های بهاری که رگباری هستند، ممکن است بارش رگباری و سیلابی باشد.

موسوی احتمال آبگرفتگی در برخی مواقع را پیش‌بینی کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بارندگی‌ها تا سه‌شنبه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/د.ا

ادامه بارش‌های رگباری باران تا سه‌شنبه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
م ح
۱۳:۲۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
علت قطعی گیرنده های تلویزیونی درروستاهای اطراف گل تپه به سمت بیجارچیه چرابایک بارش برف کم مردم ازدیدن برنامه های تلویزیونی محروم اند این قضیه برای آنتن دهی اوپراتورهای تلفن همراه نیزصدق میکند.