راهیابی دو اثر جدید نویسنده ـ پژوهشگر مهابادی به بازار نشر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: دو کتاب از پژوهشگر مهابادی در حوزه معماری و طراحی محیط روانه بازار کتاب شد.

مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: "الگونگاری طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی برای معماران و طراحان" و " معماری بصری ـ ادراک محیط" دو اثری است که آزاد بهمنش، پژوهشگر مهابادی در حوزه معماری چاپ و منتشر کرده است.

وی افزود:"کتاب الگونگاری طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی برای معماران و طراحان" در ۲۷۲ صفحه و کتاب معماری بصری ـ. ادراک محیط در ۲۴۵ صفحه با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران در اسفند سال ۹۷ چاپ شده است.

آزاد بهمنش دانشجوی مهابادی و دکترای تخصصی معماری در دانشگاه تهران و از مدرسین دانشگاهی گروه معماری و معماری داخلی است که در شاخه‌ها و زمینه‌های مختلف معماری، معماری داخلی، طراحی محیط و غرفه‌های نمایشگاهی دارای سابقه چندین ساله است.

وی در باره دو اثر چاپ شده اش گفت: کتاب معماری بصری ـ ادراک محیط دارای ۵ فصل و یک بخش انگلیسی الحاقی است و محتوای آن تشریح و تبیین و درهم آمیختگی تجربیات چندین ساله استادان واهل فن خارجی و داخل کشور است.

همچنین در کتاب الگونگاری طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی برای معماران و طراحان روند طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی به روش " ساخت و ساز سفارشی" بررسی شده است که می‌تواند به عنوان روشی برای افزایش خلاقیت هنری و کارآمدی تکنیکی بـرای مهندسان معمار و طراح باشد.

وی اضافه کرد: در کل در این دو اثر تلاش کرده ام مسیری نو، فضا‌های متفاوت و گوناگونی را برای معماران، طراحان و دانشجویان مهیا کنم.

انتهای پیام/ن

چاپ دو اثر جدید نویسنده مهابادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.