رضوانی: ساختار استخر آزادی قهرمانی است/ مشکل استخر آزادی با کمک وزارت ورزش و جوانان حل می‌شود

رئیس فدراسیون فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: ساختار استخر آزادی قهرمانی است و ساختار آموزشی ندارد.

رضوانی: ساختار استخر آزادی قهرمانی است/ مشکل استخر آزادی با کمک وزارت ورزش و جوانان حل می شودبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  استخر مجموعه ورزشی آزادی یکی از مهمترین سالن ورزشی  ایران است که از ابتدا تا کنون قهرمان پرور بوده است اما مدتی است که مدیر این مجموعه خواهان آن است که آن را به بخش خصوصی اجاره دهد. این خبر برای چندمین بار امروز در رسانه ها منتشر شده است که باعث ایجاد شوک بزرگ به جامعه ی شنای ایران شد. اهالی شنا به این اقدام واکنش نشان داده و اعتراض کرده اند، همچنین محسن سمیع زاده مدیر تیم های ملی شنا کشورمان اعلام کرد که اگر این استخر از ما بگیرند همگی استعفا خواهیم داد. سالن استخر آزادی خط قرمز فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو  محسوب می شود.

در این راستا محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: استخر آزادی خانه‌ی شنا محسوب می‌شود و ۵۰ سال است که تمرینات این رشته در این سالن برگزار می‌شود. تمام قهرمانان این رشته در استخر آزادی تربیت شده اند. ساختار این استخر قهرمانی است و ساختار آموزشی ندارد. ما امروز در وزارت خانه در رابطه با این موضوع جلسه داشتیم و بسیار امیدوارم که این مشکل توسط وزارت ورزش و جوانان حل خواهد شد. خانواده‌ی شنا بسیار از این موضوع شوک شده است.

او در پایان افزود: ما نمی‌توانیم بدهی‌های گذشته را به سالن اسخر آزادی تسویه کنیم، اما تدابیری را در نظر داریم که مشکلات مالی را حل کند. تکلیف این موضوع به امید خدا امروز مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

عملکرد فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در سال ۱۳۹۷

فتاحیان: حاضر به واگذاری استخر آزادی نیستیم/ وزیر هم مخالف است

رضوانی: فدراسیون شنا کرواسی با فدراسیون کشور ما در رده نوجوانان همکاری خواهد کرد


انتهای پیام/

مدیر مجموعه ورزشی خواهان اجاره استخر آزادی به بخش خصوص است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار