آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

سیل اخیر آزمایش الهی است/هماهنگی و انضباط در خدمت رسانی به سیل زدگان ضرورت دارد/کمبود آب قابل شرب در مناطق سیل زده

آیت الله علوی گرگانی این حوادث را آزمایش‌های الهی دانست و افزود: این حوادث گاهی آزمایش‌های الهی است تا مشخص کند چه کسی به وظایف خود عمل می‌کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله علوی گرگای با بیان اینکه باید جلوی هدرروی منابع را در این حوادث گرفت گفت: باید تلاش کنیم این کمک‌ها به دست نیازمندان برسد و نباید کمک‌ها به جایی برسد که اصلا نیاز نیست.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر سرعت بخشیدن به کمک رسانی به مناطق سیل زده عنوان کرد: مردم در این مناطق نیاز‌های مختلفی دارند و باید با تقسیم بندی این نیاز‌ها هرچه سریعتر آن‌ها را رفع کرد.

دبیر ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان نیز در ابتدای این دیدار با بیان اینکه اعضای این ستاد روز گذشته از مناطق سیل زده بازدید کردند عنوان کرد: در بسیاری از این مناطق آب، برق و گاز قطع است و اولویت کار ما برقراری راه‌های ارتباطی است.

وی در ادامه این حوادث را آزمایش‌های الهی دانست و افزود: این حوادث گاهی آزمایش‌های الهی است تا مشخص کند چه کسی به وظایف خود عمل می‌کند.

پارچه باف با بیان اینکه یکی از ضروریات مناطق سیل زده کمبود آب قابل شرب است تصریح کرد: آستان مقدس حضرت معصومه (س) در حال تهیه ۲ دستگاه تریلر آب آشامیدنی است که تا فردا به این مناطق ارسال شود.

انتهای پیام/ح

لزوم هماهنگی و انضباط در خدمت رسانی به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار