رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

موفقیت در پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی مدیون انسجام و همکاری تمام بخش‌های درون سازمانی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: موفقیت بخش‌های مختلف سازمان و دستآورد‌های سال گذشته مدیون حمایت و همراهی تمام بخش‌های مختلف سازمان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان امروز در دیدار نوروزی با همکاران معاونت بهبود تولیدات گیاهی، مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی و مدیریت هماهنگی ترویج  اظهار کرد: باید مجموعه همکاران سازمان جهاد کشاورزی برای دست یابی به اهداف تعیین شده در سال جدید بیش از پیش تلاش کنند و با تعامل و همراهی بین بخشی، بهره برداران بخش کشاورزی را حمایت کنیم.

وی به موفقیت جهاد کشاورزی استان در تولید محصول گندم در سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: کسب مقام دوم خرید تضمینی گندم (یک میلیون و ۱۷ هزارتن) در کشور علاوه بر بارندگی‌های مناسب ناشی از تلاش بی وقفه همکاران سازمان جهاد کشاورزی و کشاورزان زحمت کش و مدیریت صحیح مزارع گندم بوده است.

جعفری مدیریت هماهنگی ترویج را یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش‌های سازمان دانست و تاکید کرد: مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی هدایت گر و موتور محرکه بخش کشاورزی است و باید به عنوان پشتیبان سازمان و بهره برداران بخش نقش خود را به خوبی ایفاکند.

وی بر افزایش ساخت سردخانه‌های صنعتی و انبار‌های فنی نگه داری محصولات کشاورزی در استان تاکید کرد و افزود: کشاورزان و تولیدکنندگان با انبار محصولات خود در سردخانه‌ها و انبار‌های فنی می‌توانند در زمان مقتضی با قیمت مناسب به بازار عرضه کنند.

جعفری به معاونین و مدیران سازمان توصیه کرد: باید به همکارانی که در بخش‌های مختلف سازمان همکاری و همراهی بیشتری دارند و برای انجام امور سازمان و بهره برداران تلاش می‌کنند اهمیت بیشتر داده شود.

وی با بیان اینکه در سازمان جهاد کشاورزی شایسته سالاری باید حاکم باشد اذعان کرد: در حال حاضر ارتقاء جایگاه افراد در سازمان بر اساس شایستگی‌ها و توانایی‌های افراد صورت می‌گیرد و باید این مهم به عنوان یک فرهنگ عمومی در تمام بخش‌های سازمان نهادینه شود.

انتهای پیام/ع

حاکمیت شایسته سالاری در سازمان جهاد کشاورزی کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.