اعلام آمادگی شرکت آبفا کردستان در روز‌های بارندگی

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان از تلاش و آمادگی کامل پرسنل امداد و حوادث آبفا کردستان در روز‌های بارندگی خبر داد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: نیرو‌های مرکز امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان در تمام شهر‌های استان در روز‌هایی که خطر سیل وجود داشت با آمادگی و تلاش بسیار نسبت به رفع معدود اتفاقات رخ داده در کوتاهترین زمان اقدام نمودند.

ادریس شریفی اظهار کرد:با توجه به پیش بینی بارندگی‌های اخیر و شدت آن در استان کردستان، چند روز پیش از آغاز بارندگی ها، شرکت آبفا اقدام به اتخاذ اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش اثرات ناشی از بارندگی شدید، در شهر‌های استان نمود.

وی تصریح کرد: این شرکت نسبت به اطمینان بیشتر از آبرسانی پایدار به شهروندان، آماده باش و تجهیز اکیپ‌های اتفاقات آب و فاضلاب، ایمن سازی تأسیسات آبرسانی در نقاطی از شهر و مسیر خطوط انتقال که در دسترس سیل‌های ناشی از بارندگی بود و آماده سازی ماشین آلات آبرسانی سیار از قبیل: تانکر و اکیپ‌های آبرسانی اقدام نمود.

وی افزود: به همین دلیل از روز‌های قبل کارکنان مرکز امداد و حوادث این مجموعه در آماده باش ۲۴ ساعته بودند تا در صورت هرگونه حادثه بلافاصله وارد عمل شوند که البته خوشبختانه در این مدت شاهد کمترین حادثه و مشکل برای شهروندان بودیم.

شریفی در پایان یادآور شد: با اقدامات انجام گرفته در حوزه امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، اعم از تقویت تجهیزات و نیروی انسانی و استفاده از سیستم‌های روز، میانگین زمان رفع اتفاقات از ۲۰ ساعت به کمتر از ۵ ساعت رسیده است.

انتهای پیام/ع

آمادگی ادارات خدمات رسان در مواجه با بحران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.