محمدی: با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌رویم

سرپرست تیم والیبال جوانان ایران گفت: برای شرکت در مسابقات جهانی والیبال آمادگی کامل داریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، فدراسیون والیبال، اکبر محمدی سرپرست تیم جوانان ایران اعلام کرد که اردوی آماده سازی این تیم از تاریخ شنبه ۲۴ فروردین ماه آغاز می‌شود و بازیکنان دعوت شده به اردو باید ۲۳ فروردین ماه خود را به سرپرست تیم ملی در آکادمی کمیته ملی المپیک معرفی کنند.

وی گفت: برای آماده سازی تیم جوانان ۵ اردو در نظر گرفتیم که ۴ اردو در داخل کشور و یک اردو برون مرزی است و تلاش می‌کنیم که این اردو خردادماه برگزار شود و میزبان آن نیز به زودی معرفی می‌شود. مدت زمان اردو‌های تیم ملی ۱۴ روزه است و ۳ روز استراحت بین هر اردو در نظر گرفته شده است.

محمدی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: کشور بحرین برای تیم‌های ایران خوش یمن است. مشکل خاصی در این کشور نداریم، اما مسابقات جهانی است و تیم‌ها قوی هستند. تیم‌هایی مانند لهستان و کوبا که در دوره قبل مقام آوردند، با قدرت حاضر می‌شوند و باید تیم را برای این مسابقات کاملا آماده کنیم. ما تیم خوبی داریم و اگر بتوانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم، شانس زیادی خواهیم داشت.

سرپرست تیم درباره تعامل میان تیم بزرگسالان و جوانان افزود: جلسه هماهنگی خیلی خوبی کولاکوویچ و عطایی داشتند و هیچ مشکلی نیست و هماهنگی کامل داریم و در ایام آینده نیز جلساتی برگزار می‌کنیم تا کار پیش برود.

وی در پایان گفت: فدراسیون والیبال و در راس آن داوری از برنامه‌های تیم جوانان حمایت کردند که جا دارد از ایشان نیز قدردانی کنم. پیش از عید با وی ۲ مرتبه جلسه داشتیم تا هماهنگی با مجموعه فدراسیون صورت گیرد و او نیز از برنامه‌های تیم جوانان کامل حمایت کردند.

 

انتهای پیام/

 

حضور در مسابقات جهانی والیبال با قدرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار