رئیس دانشگاه آزاد:

در مدیریت بحران کار سیستماتیک تولید نداریم/ به واحدهای دانشگاه خسارتی وارد نشده است

طهرانچی گفت: در مدیریت بحران یک کار علمی و دانشی به صورت سیستماتیک تولید نشده است.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که «اولویت دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر در حادثه سیل شمال و غرب کشور چیست؟» گفت: من بار‌ها گفته‌ام، دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل اینکه به اندازه یک کشور وسعت دارد، از مشکلات مردم در شهر‌های مختلف اطلاع دارد و حتی در سیل اخیر بخشی از سیل‌زدگان شهرها، خود دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند، پس نمی‌توان نسبت به آن و اتفاقات شهر‌ها بی‌تفاوت بود.

وی به دو حوزه اولویت‌دار این دانشگاه در سیل اخیر اشاره کرد و افزود: دانشگاه می‌تواند در دو حوزه فعالیت خود را در این حادثه انجام دهد؛ اول کمک به کسانی که دچار سیل شده‌اند و دوم رسیدگی و کمک به شهر‌ها و روستا‌ها که می‌توان در قالب اردو‌های جهادی، استفاده از امکانات واحد‌ها برای کمک و امداد‌رسانی در اختیار آسیب‌دیدگان و بخش‌های آسیب‌دیده قرار گیرد.

امدادرسانی دانشگاه آزاد به مناطق سیل‌زده لرستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همان‌طور که واحد‌های ما به سیل شمال کشور در آق‌قلا، گمیشان و... توجه داشتند، با همان شدت و حساسیت هم به سیل شهر‌ها و روستا‌های لرستان نیز توجه دارند و ما در حال بسیج کردن امکانات برای امدادرسانی هستیم.

طهرانچی همچنین در پاسخ به سوالی درباره میزان خسارت به واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سیل اخیر گفت: به واحد‌های ما هیچ خسارتی وارد نشده است.

وی در پایان با بیان اینکه در مدیریت بحران یک کار علمی و دانشی به صورت سیستماتیک تولید نشده است، گفت: ما این موضوع را در نظام موضوعات طرح پایش قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار