‌آیت‌الله سعیدی:

مردم قم در امدادرسانی و کمک به مردم سیل‌زده قیام کرد‌ند

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: مردم قم در امدادرسانی به مردم سیل‌زده خود قیام کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) ،عصر امروز در حاشیه ارسال کمک‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) به مردم سیل‌زده لرستان در جمع خبرنگاران گفت: مردم قم، هم‌وطنان خسارت‌دیده خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی افزود: از همان ساعت‌های اولیه بروز سیل ویرانگر در شهر‌های لرستان مردم قم با وجود اینکه درگیر سیلاب و بارندگی‌های شدید بودند، کمک‌رسانی و امدادرسانی خود را برای مردم سیل‌زده آغاز کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: با هماهنگی‌های انجام‌گرفته، ستاد کمک‌های مردمی استان قم برای لرستان از چند روز گذشته تشکیل‌شده و برای موفقیت در امر امدادرسانی جلسات مستمری را با مسئولان استانی برگزار و مراجع معظم تقلید نیز دیدار و گفتگو کرده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان قم با اشاره به فعالیت‌های ستاد مردمی کمک‌های قم به استان لرستان ابراز کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و اعلام نیاز‌های انجام‌گرفته از لرستان، کمک‌ها و امدادرسانی‌های این ستاد شکل‌گرفته است. کمک‌های مردمی قم به‌صورت نظام‌مند به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: مردم قم در امدادرسانی و کمک به مردم سیل‌زده طبق آموزه‌های دینی خود قیام کرده‌اند و تا تغییر شرایط و بازگشت آرامش و ثبات به مناطق سیل‌زده به حمایت‌ها و کمک‌های خود ادامه خواهند داد.

امام‌جمعه قم ادامه داد: بخشی از خادمان و طلاب جهادی حرم مطهر برای روحیه دهی و انجام فعالیت‌های فرهنگی به شهر‌های سیل‌زده لرستان اعزام‌شده‌اند و استان قم یکی از استان‌های معین لرستان انتخاب‌شده است.

کمک های نقدی و غیرنقدی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مردم خسارت سیل زده

وی با اشاره به حمایت‌های حرم مطهر از مردم خسارت‌دیده لرستان گفت: آستان مقدس کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کاستن از آلام و درد‌های مردم سیل‌زده به سمت آن‌ها روانه خواهد کرد تا در خدمت مردم خسارت‌دیده قرار بگیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: آسیب‌های روحی یکی از خسارت‌های مهم سیل اخیر در لرستان به دلیل عمق ویرانی‌ها بوده است، بر همین اساس آستان مقدس مبلغانی را برای انجام امور فرهنگی و کاستن از درد‌های خسارت دیدگان به شهر‌های لرستان اعزام کرده است.

 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.